„Pigu.lt“ pirkęs vyras kurjerio dėka tapo įkaitu savo namuose

Norite patirti, ką reiškia ilgą laiką būti įkalintam savo paties namuose? Užsisakykite prekę internetu. Nuo tos akimirkos – nebe jūs savo laiko šeimininkas, o prekę jums turintis pristatyti kurjeris.

Jūsų pasiteisinimas, kad turite nešti savo katiną į veterinarijos polikliniką, bus atmestas kaip atsikalbinėjimas.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Jūsų pasiteisinimas, kad turite nešti savo katiną į veterinarijos polikliniką, bus atmestas kaip atsikalbinėjimas.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Kai užsisakote prekę į namus, nebe jūs savo laiko šeimininkas, o prekę jums turintis pristatyti kurjeris.<br>T.Stasevičiaus asociatyvioji nuotr.
Kai užsisakote prekę į namus, nebe jūs savo laiko šeimininkas, o prekę jums turintis pristatyti kurjeris.<br>T.Stasevičiaus asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Virginijus

2016-02-03 10:17, atnaujinta 2017-06-09 10:34

Būtent jis nurodys, kuriuo paros metu privalote sėdėti namuose ir jo laukti. Jūsų pasiteisinimas, kad turite nešti savo katiną į veterinarijos polikliniką, bus atmestas kaip atsikalbinėjimas.

Jūsų vogravimą, kad tuo metu esate pakviestas pietų pas Anglijos karalienę, kurjeris įvertins kaip trukdymą jam atlikti savo pareigas.

Kurjeriai veikia kur kas efektyviau nei probacijos tarnyba, privalanti tikrinti, kaip laisvėje esantys nusikaltėliai laikosi teismo sprendimo nurodytu laiku kiurksoti namie.

Tuo įsitikinau pigu.lt pirkdamas skalbimo mašiną.

„Jūsų prekę atvešime rytoj tarp 10 ir 12 valandos“, – telefonu informavo mane žvalus kurjerio balsas.

„Norėčiau, kad atvežtumėte aštuntą“ – nedrąsiai paprašiau.

„Jūs ką? – nustebo balsas ragelyje. – Aš 9 valandą tik iš sandėlio ją paimsiu. O po to dar turiu užsukti į Žirmūnus, Lazdynus.“

„Tai gal poryt aštuntą valandą, arba kitą dieną, – bandžiau derėtis. – Aš devintą valandą turiu būti darbe.“

„Taip anksti tikrai niekada negalėsiu“, – kaip kirviu nukirto žmogus, nuo kurio malonės priklausė mano higiena.

„Bet jūsų tinklapyje rašoma, kad prekės pristatomos nuo aštuntos“, – mečiau paskutinį kozirį.

„Tai ne mano tinklapis.“

Supratau, kad jo kantrybė senka. Kadangi namuose švarių marškinių ir apatinių kelnaičių kiekis katastrofiškai artėjo prie nulio, teko nusileisti.

***

Pigu.lt Komunikacijos projektų vadovė Indrė Beganskaitė atsiprašė kliento už patirtus nesklandumus.

„Su klientu susisiekėme, skalbimo mašina jam buvo pristatyta ketvirtadienį, klientas nusiskundimų neturi ir yra patenkintas. Dėkojame klientui, kad informavo apie mūsų partnerių kurjerių darbą ir atsiprašome už nesklandumus ir patirtus nepatogumus. Mes esame suinteresuoti, kad klientas iš Pigu.lt užsakytas prekes gautų kuo greičiau ir jam patogiausiu laiku. Tad būtinai kalbėsime su partneriais ir prašysime ateityje atsižvelgti į klientų pageidavimus“, – sakė I.Beganskaitė.

Netrukus laiško autorius dar sykį susisiekė su „Bendraukime“ redakcija ir pasidžiaugė, kad po išreikšto nepasitenkinimo kurjerio darbu pigu.lt pasiūlė jam grąžinti pinigus, sumokėtus už prekės pristatymą.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.