Skrydžio išvakarėse pasibuvo picerijoje. Dabar raunasi plaukus

Norėčiau pasidalinti su skaitytojais įdomia situacija picerijoje. Ar joje savinasi pinigines?

Papietavę jaunuoliai susimokėjo ir išėjo iš picerijos.<br>G.Bitvinsko asociatyvioji nuotr.
Papietavę jaunuoliai susimokėjo ir išėjo iš picerijos.<br>G.Bitvinsko asociatyvioji nuotr.
„Charlie pizza“ prekės ženklo vadovė Indrė Tamašauskaitė teigė, jog vaizdo įrašas buvo peržiūrėtas ne kartą ir įtarimų niekas nesukėlė.<br>G.Bitvinsko asociatyvioji nuotr.
„Charlie pizza“ prekės ženklo vadovė Indrė Tamašauskaitė teigė, jog vaizdo įrašas buvo peržiūrėtas ne kartą ir įtarimų niekas nesukėlė.<br>G.Bitvinsko asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Vytautas

2016-07-06 11:19, atnaujinta 2017-05-19 18:07

Birželio 26 dienos popietę penkių jaunuolių kompanija pietavo „Charlie pizza“ picerijoje Panevėžyje, prekybos centre RYO. Papietavę jaunuoliai susimokėjo ir išėjo iš picerijos.

Po kelių valandų vienas jaunuolis susigriebė, kad paliko piniginę picerijoje ant stalo. Piniginės turinys – asmens dokumentai ir apie 300 eurų grynaisiais – tuo metu buvo ypatingai svarbūs jaunuoliui, kadangi ankstų kitos dienos rytą vaikinas su drauge planavo skristi į Kiprą uždarbiauti. O be asmens tapatybės dokumentų pakliūti į lėktuvą neįmanoma...

Taigi, po kelių valandų ta pati kompanija vėl atvyko į minėtą piceriją, turėdami daug vilties, kad piniginę bus radusi padavėja ir už kažkokį mokestį grąžins teisėtam savininkui. Bet situacija pasirodė kitokia – juos aptarnavusi padavėja pareiškė, kad jokios piniginės nerado.

Ji teigė, kad kompanijai išvykus netrukus į picerijos antrą aukštą buvo užėjusi viena porelė, bet greit pasišalino. Nors kitos tuo metu dirbusios padavėjos teigė, kad per visą tą laiką niekas į antrą aukštą nebuvo užėjęs...

Tada piniginę praradęs vaikinas paprašė pagalbos picerijos administratoriaus. Juk tiek picerijoje, tiek visame prekybos centre apstu yra vaizdo stebėjimo kameros. Ir peržiūrėjus vaizdo įrašą pamatyti, kur išgaravo palikta piniginė tikrai nebūtų sunku.

Bet administratorius teigė, kad peržiūrėti vaizdo įrašo neįmanoma be vadybininkės turimų stebėjimo sistemos prieigos kodų. O vadybininkės darbe nebuvo. Kadangi buvo sekmadienis, tai pasiūlė kreiptis pirmadienį.

Jokie įtikinėjimai, kad laikas labai svarbus ir kad sulaukus pirmadienio „nuplauks“ ilgai planuota kelionė, ir susijauks visi ateities planai, nepadėjo. Juk buvo galima bent pabandyti paskambinti vadybininkei ir, paaiškinus situaciją, paprašyti atvykti ar pasakyti tuos kodus telefonu...

Taip buvo sekmadienio vakaras, apie 20 valanda – ne pats tinkamiausias laikas trukdyti atsakingą asmenį, bet ir ne vidurnaktis...

Nesulaukusi pagalbos picerijoje jaunoji kompanija nuvyko į policijos komisariatą. Gal ten kas nors galės greitai sureaguoti ir karštomis pėdomis atsekti porelę, kuri, anot padavėjos, galėjo pasisavinti piniginę.

Juk į prekybos centrą miesto pakraštyje beveik niekas neatvyksta pėsčiomis ar visuomeniniu transportu – dauguma automobiliais. O peržiūrėjus kamerų vaizdo įrašus ir automobilio numerius nustatyti tikrai nesunku – juk kamerų tikrai daugybė.

Policijos darbuotojai priėmė pareiškimą dėl dingusios piniginės, bet apgailestaudami pranešė, kad turi svarbesnių reikalų ir greitai sureaguoti į minėtą situaciją neturi galimybės.

Tuo sekmadienio vakaras ir baigėsi – vaikinas prarado pasiskolintus pinigus kelionei, nepanaudojo nusipirkto lėktuvo bilieto į Kiprą, mergina išskrido viena, be draugo, į nežinomybę...

Kitą dieną, t.y., pirmadienį, piniginę praradęs vaikinas vėl nuvyko į tą pačią „Charlie pizza“ piceriją. Nors ir praradęs galimybę išvykti į Kiprą, jis tikėjosi pamatyti vaizdo įrašą ir sužinoti, kas nutiko jo piniginei. Bet jį pamatęs tas pats picerijos administratorius liepė netrukdyti jam dirbti ir pagrasino, kad iškvies apsaugą, jei vaikinas nepasišalins.

Labai įdomu, kodėl taip pasikeitė jo elgesys? Juk sekmadienio vakarą jis pats siūlė kreiptis pirmadienį ir peržiūrėti vaizdo įrašą. Gal jis jau buvo peržiūrėjęs įrašą ir vaizdelis jam nelabai patiko? Gal menamos porelės, kuri galimai pasisavino piniginę, išvis nebuvo? Gal piniginę pasisavino juos aptarnavusi padavėja? Kyla tikrai daug klausimų...

Vienas iš jaunimo kompanijos vaikinų yra mano sūnus. Po situacijos su jo draugo prarasta pinigine prisiminiau, kad prieš kelis metus mano dukra toje pačioje picerijoje kelioms minutėms paliko savo telefoną ant staliuko. Ir jo likimas buvo toks pat, kaip ir piniginės...

Gal picerijos darbuotojai visus rastus daiktus ant stalo priima kaip paliktus arbatpinigius ?

***

„Charlie pizza“ prekės ženklo vadovė Indrė Tamašauskaitė teigė, jog vaizdo įrašas buvo peržiūrėtas ne kartą ir įtarimų niekas nesukėlė.

„Čia detali informacija, kas matosi kamerose birželio 26 d. minėtu laiku ir kalbant apie minėtą padavėją:

1) iš peržiūrėtų 12 ir 13 kamerų matoma, kad 5 jaunuolių kompanija atsistojo nuo 74 stalo antrame aukšte 16 val. 23 min.;

2) 16 val. 25 min. padavėja Eglė nurinko nešvarius indus;

3) 16 val. 26 min. padavėja grįžo ir nuvalė stalą, nurinko A3 reklamas nuo stalų;

4) 16 val. 27 min. padavėja uždėjo naujas A3 reklamas;

5) Tik 17 val. 59 min. prie minėto staliuko atėjo nauji svečiai;

6) 21 val. kompanija kreipėsi į administratorių dėl paliktos piniginės, administratorius kartu su jais apžiūrėjo staliuką, piniginės nerado. Jiems paaiškinta, jog reikia kreiptis į policiją ir policija duos užklausą.

7) 22 val. vaikinas, kuris pametė piniginę su draugais ir „Argus“ apsauga atėjo į restoraną ir pareikalavo atsukti kameras. Jie sakė, kad kreipėsi į policiją.

Birželio 27 d. dienos metu buvo peržiūrėtos kameros ir įtarimų niekas nesukėlė. Kamerose paliktos piniginės nesimato. Prie staliuko padavėja tik nurinko indus, jokių veiksmų rodančių, kad kažką deda į prijuostės kišenę, nebuvo. Priartinome padavėją nunešančią nurinktus indus, piniginės nematėme.

Apie 20 val. jaunuoliai atėjo reikalauti atsukti kameras, tačiau picerija iš policijos užklausos negavo, todėl kamerų įrašas jiems nebuvo rodomas.

Jaunuoliai elgėsi gana įžūliai, kėlė restorane triukšmą, net grasino administratoriui „duoti į galvą“. Tuomet jų buvo mandagiai paprašyta palikti restoraną.

Kadangi jaunuoliai į administratoriaus perspėjimus nereagavo, jiems buvo pasakyta, kad bus kviečiama apsauga. Jaunuoliai išėjo. Birželio 30 d. peržiūrėjome įrašą dar kartą detaliau, padavėja įtarimų nesukėlė.

Padavėja sakė, jog piniginės nerado ir jei būtų radusi, būtų informavusi administratorių. Padavėjai paliktus svečių daiktus (net ir smulkmenas) paduoda administratoriui. Palikti daiktai yra saugomi, kol atsišaukia savininkai“, – patikino I.Tamašauskaitė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.