Sugedus telefonui kreipiausi į „Tele2“ – patekau į užburtą ratą

Patekau į nemalonią situaciją. Prieš mažiau kaip metus pirktas telefonas „LG d855“ krovimo metu pradėjo kaisti ir nebeįsikrovė. Kreipiausi i „Tele2“ saloną, kadangi iš jų buvau įsigijęs šį telefono aparatą. Jie pasakė, kad telefonui nebus taikoma garantija, nes suskilęs telefono ekranas (nors suskilusi buvo tik apsauginė plėvelė, kurią užklijavau bandydamas apsaugoti telefono ekraną nuo sudužimų).

Tiesiog norėčiau visus įspėti – jei jau telefonas sugedo, nesiųskite jo į garantinį remontą su ekrano plėvele, jei ji įtrūkusi, nes ir jums koks dėdė „meistras kreivarankis“, nesugebantis atskirti plėvelės nuo ekrano (nors turėtų būti savo srities profesionalas) Jums pasakys, kad sorry, garantija nebegalioja.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Tiesiog norėčiau visus įspėti – jei jau telefonas sugedo, nesiųskite jo į garantinį remontą su ekrano plėvele, jei ji įtrūkusi, nes ir jums koks dėdė „meistras kreivarankis“, nesugebantis atskirti plėvelės nuo ekrano (nors turėtų būti savo srities profesionalas) Jums pasakys, kad sorry, garantija nebegalioja.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Nuėmiau apsauginę telefono plėvelę ir maždaug po pusvalandžio grąžinau jį į tą patį saloną.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Nuėmiau apsauginę telefono plėvelę ir maždaug po pusvalandžio grąžinau jį į tą patį saloną.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Meistras teigė, kad garantija netaikoma, nes jų sistemoje užfiksuota, kad telefonas turėjo mechaninį pažeidimą.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Meistras teigė, kad garantija netaikoma, nes jų sistemoje užfiksuota, kad telefonas turėjo mechaninį pažeidimą.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Meistras teigė, kad garantija netaikoma, nes jų sistemoje užfiksuota, kad telefonas turėjo mechaninį pažeidimą.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Meistras teigė, kad garantija netaikoma, nes jų sistemoje užfiksuota, kad telefonas turėjo mechaninį pažeidimą.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Darius Navickas

Jan 17, 2016, 9:00 AM, atnaujinta Jun 10, 2017, 11:12 PM

Man paraginus išsiųsti telefoną į garantinį aptarnavimą, salone dirbusios merginus vis tik sutiko. Po kelių dienų sulaukiau meistro skambučio. Jis teigė, kad garantija nebus taikoma, nes suskilęs telefono ekranas (nors vėlgi – įtrūkusi buvo tik apsauginė plėvele) ir paprašė „tik“ 100 eurų už ekrano pakeitimą. Pasak jo, tada jie galėtų nemokamai (taikant garantinį aptarnavimą) sutaisyti realų (telefono lizdo perdegimo) gedimą.

Man atsisakius, jie grąžino telefoną. Nuėmiau apsauginę telefono plėvelę ir maždaug po pusvalandžio grąžinau jį į tą patį saloną, pareikšdamas, kad telefonas nebuvo pažeistas – pažeista buvo tik apsauginė plėvelė. Salonas vėl išsiuntė telefoną į garantinį aptarnavimą.

Po kelių dienų vėl sulaukiau meistro skambučio. Jis teigė, kad garantija netaikoma, nes jų sistemoje užfiksuota, kad telefonas turėjo mechaninį pažeidimą. Vėl jam išaiškinau, kad buvo skilusi plėvelė, o ne ekranas. Jis pažadėjo paskambinti. Po kelių dienų ir vėl paskambino, ir šįkart teigė, kad įskilusi jau apdaila – plastmasė. Nors telefoną perdaviau visiškai sveiką.

Paklausus, ar pakeitus apdailos plastmasę, telefonui būtų taikomas garantinis aptarnavimas, jis atsake teigiamai. Ir vėl atsisakiau remontuoti telefoną, kadangi jis buvo brokuotas ir nesiruošiau už gamintojų broką mokėti savo pinigų.

Tada kreipiausi į juos raštu, dar kartą paaiškindamas apie ekraną ir plėvelę, ir prašydamas atsakyti, kokie tie mechaniniai pažeidimai. Jie neatrašė, kokie tie pažeidimai – tik pakartojo, kad toks buvo. Neliko nieko kito, kaip kreiptis į advokatą ir Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT).

Kai jau kreipiausi į VVTAT, o šie – į „Tele2“, tuomet bendrovė pagaliau sutiko už savo lėšas sutaisyti man telefoną.

Tiesiog norėčiau visus įspėti – jei jau telefonas sugedo, nesiųskite jo į garantinį remontą su ekrano plėvele, jei ji įtrūkusi, nes ir jums koks dėdė „meistras kreivarankis“, nesugebantis atskirti plėvelės nuo ekrano (nors turėtų būti savo srities profesionalas) Jums pasakys, kad sorry, garantija nebegalioja.

Apie „Tele2“ darbą nė vieno gero žodžio taip pat negaliu pasakyti – manau, jie tik ima iš klientų pinigus ir stengiasi nesuteikti jiems priklausančių paslaugų.

Taigi, paskaičiuokime. Du mėnesius neturėjau telefono plius laiko sąnaudos, plius degalų sąnaudos, plius advokato paslaugos, plius nervai – išeitų du nauji telefonai.

***

„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas teigė, jog laiško autoriaus telefonas akivaizdžiai buvo patyręs smūgį, o tokiu atveju gamyklinė garantija taikoma nėra.

„Situacija paprasta. Visi telefonai, kurie patenka į garantinį servisą, yra apžiūrimi. Ir nufotografuojami, jeigu yra kokių nors mechaninių pažeidimų. Nuotraukos siunčiamos gamintojui – šiuo atveju, „LG“. Jis ir sprendžia, ar aparatui bus taikoma gamyklinė garantija. Gamyklinė garantija netaikoma, jeigu yra akivaizdūs mechaniniai pažeidimai. Šiuo atveju pažeidimai ir yra akivaizdūs – telefonas buvo kritęs. 

Matosi, jog jis buvo nukritęs ir, pasikartosiu, kai yra tokio pobūdžio mechaninis pažeidimas, gamyklinė garantija netaikoma ir viskas. Tai ne mūsų, o gamintojo sprendimas. Bet koks gamintojas apie bet kokį daiktą jums pasakytų lygiai tą patį. Gamyklinė garantija netaikoma ir automobiliui, kuris į kažką atsitrenkė. 

Gamyklos sutinka, jog pasitaiko broko ir tais atvejais jie įsipareigoja broką pašalinti. Bet jeigu telefonas buvo patyręs smūgį, jie negali to daryti. Telefonas – labai jautrus daiktas ir po smūgio gali iš karto nesimatyti tam tikrų pažeidimų. Bet koks elektroninis daiktas yra jautrus. Todėl mes rekomenduojame naudoti apsaugos priemones. Nuo smūgių plėvelė tikrai neapsaugo. Ji apsaugo tik nuo subraižymų. 

Ji saugo tais atvejais, jeigu nešiojate telefoną kišenėje ar rankinėje ir nenorite, kad ekraną įbrėžtų raktai. Tačiau jeigu telefonas krenta, ji niekuo nepadės. Rekomenduojame naudoti dėklus ir telefonus apdrausti“, – patarė  A.Baranauskas.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.