Kadangi esame „seno kirpimo“, tai yra per daug atsakingi ir pareigingi žmonės, ne draudimo poliso puolėme ieškoti, o tą pačią minutę suskubome automobilį apsidrausti internetu.
Buvome šventai įsitikinę, kad draudimas jau negalioja. Taigi, automobilį apsidraudėme ir juo ramiai važinėjomės toliau.
O štai prieš kelias dienas paskambino draudimo agentas, kadaise draudęs tą mūsų automobilį ir civiliniu, ir Kasko draudimu, ir priminė, kad artėja Kasko draudimo pabaiga.
Supratau, kad apsižioplinau, bet kartu nustebino ir ne iki galo sutvarkyta draudimo internetu sistema. Logiškai mąstant, jei automobilio draudimas galioja, dar kartą jį apdrausti lyg ir neturėtų būti įmanoma. Draudimo agento pasiteiravau, ar nebūtų galimybės permokėtą sumą susigrąžinti – išgirdau, kad ne.
Vis dėlto, kreipiausi į draudimo bendrovę, kurioje automobilis apdraustas. Man paaiškino, kad turiu kreiptis ne į juos, o į draudimo bendrovę, kurioje tasai automobilis buvo apdraustas iki pastarojo draudimo. Esą yra tokia tvarka: jei tas pats automobilis apdraudžiamas dar kartą, galioja naujasis draudimas, o ankstesnysis automatiškai nutrūksta.
Taip, tai smulkmena, bet tokių malonių smulkmenų, ir dar šiais laikais, sutikite, dažnai nepasitaiko. O va automobilių draudimo internetu programos kūrėjams galima papriekaištauti, kodėl jie palikę „skylę“ sistemoje: jei automobilis draustas, antrąkart nereikėtų leisti jo apdrausti. Juk tokių išsiblaškėlių, kaip mudu su vyru, Lietuvoje gali būti ir daugiau.
Kita vertus, supratome ir dar vieną dalyką: laikas keisti savo draudimo agentą.
O mano patarimas visiems mano likimo broliams - nenukabinti nosies, nepasitikėti agentu, kuris mato tik tai, kas jam naudinga, o aiškintis iki galo.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.