Tokio pasivažinėjimo taksi neturėjo net Londone – išlipusi užsirašė numerius

Turiu aktualią temą, kaip toliau siaučia nežabojami Vilniaus oro uosto taksistai.

Iš oro uosto su taksi namo grįžusi vilnietė pasijuto kaip apiplėšta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Iš oro uosto su taksi namo grįžusi vilnietė pasijuto kaip apiplėšta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Iš oro uosto su taksi namo grįžusi vilnietė pasijuto kaip apiplėšta.<br>  D.Umbraso asociatyvioji nuotr.
Iš oro uosto su taksi namo grįžusi vilnietė pasijuto kaip apiplėšta.<br>  D.Umbraso asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Rasa

Dec 13, 2017, 4:59 PM, atnaujinta Dec 13, 2017, 5:28 PM

Naktį vėluojančiu lėktuvu su pirmoku sūnumi grįžome iš Londono (skridome savaitgaliui). Gyvename Burbiškėse, nuo Vilniaus oro uosto 1,6 km! 

Priėjome prie artimiausio taksisto, jis informavo, jog eiti prie eilėje stovinčio pirmo vairuotojo. Lipam į automobilį, pasakiau, kur važiuosiu, sako, bus brangiau. Paklausiau, kaip suprasti? Už ką? Jis atsakė, kad čia brangesnis taksi

Buvome nuvargę, vaikas pakilęs iš miego, nesiginčijome. Kelionė truko apie 4 minutes ( 1,6 km!). Vairuotojas pasakė kainą – 15 eurų. Paklausiau, ar juokauja? 

Po to sakiau, kad nusišneka, bet vairuotojas nejuokavo, o aš nenorėjau naktį konfliktuoti su taksistu. Sumokėjau 20 eurų, atmetė 5 eurus. Paprašiau čekio, pasakė, kad tokių neduoda... 

Įdomu, ar tokia praktika taikoma tik moterims? Kaip elgiasi su užsieniečiais? Iki centro kainuotų 60 eurų?

Pasižymėjau jo automobilio numerius ir su sūnumi nupėdinome „apiplėšti“ namo.

Londone važiavome taksi į oro uostą apie 40 minučių, kiek mylių nežinau, be kamščių, sumokėjome 25 svarus...

***

Vilniaus oro uosto Strateginės komunikacijos skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė komentavo, kad į piktnaudžiaujančius taksi vairuotojus jie visada žiūri labai griežtai.

„Vilniaus oro uosto klientus aptarnauja skirtingos taksi įmonės arba individualias licencijas turintys asmenys. Čia dirbti leidžiame tik sutartis pasirašiusiems paslaugų tiekėjams, kuriuos mes kontroliuojame. Jei kažkas nutinka, visada apmokame keleiviui už patirtą žalą. 

Taksi aptarnavimu nepatenkintiems žmonėms reikia kreiptis su prašymu, pateikti skrydžio laiką, taksi kelionės kvitą. Šiuo atveju, jei kvito nėra, nėra ir įrodymų. Reikėtų keleiviui bent jau žinoti taksisto automobilio numerį, vardą pavardę. 

Todėl prašome žmonių visada būti budriems ir vairuotojų paprašyti čekių. Galų gale, jei neišduodamas čekis, atsisakyti mokėti. Kilometražo kainos yra griežtai nustatomos ir netgi nurodomos ant keleivių sėdynių matomose vietose. Jei taksi vairuotojai nesilaiko įkainių, gauna papeikimus ir praranda galimybę aptarnauti oro uosto klientus. Į vairuotojų piktnaudžiavimą žiūrime labai griežtai“, – komentavo Vilniaus oro uosto Strateginės komunikacijos skyriaus vadovė. 

 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.