Oro uoste keleivis pasibaisėjo aptarnavimo kultūra ir personalo grasinimais

Po švenčių teko vykti į kelionę. Vykome iš Vilniaus oro uosto. Pridavę bagažą ir praėję saugumo patikrą nusprendėme pavalgyti kavinėje. Artinantis įlaipinimo laikui patraukėme link įlaipinimo vartų. 

Vilniaus oro uoste keleivį papiktino ten dirbančių žmonių bendravimo kultūra.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Vilniaus oro uoste keleivį papiktino ten dirbančių žmonių bendravimo kultūra.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Marius

2018-01-19 10:40

Belaukiant eilėje (buvo likę mažai laukiančių keleivių) prieina personalo darbuotojas ir sako, kad mes turėsime atiduoti savo rankinį bagažą. Klausiam, kodėl? Gaunam paaiškinimą, jog buvo skelbta informacija dėl ko, kas ir kaip. Mes tokios informacijos negirdėjome. Sėdėjome kavinėje, kuri yra praėjus saugumo patikrą, ir tegirdėjome kažkokį vos girdimą paburbuliavimą per garsiakalbius. Ausis mes plaunam, kaip ir kitas kūno vietas. 

Darbuotojas gan naglokai atšauna, kad negali būti, nes viskas čia girdisi net lauke!

Mėginu darbuotojui duoti suprast, kad tokią informaciją visi keleiviai turi girdėti aiškiai. Juk ne visi gali norėti skirtis su brangiais daiktais (pvz.: foto inventorium, skraidykle). Juos į lėktuvo vidų be lagamino pasiimti ne visada įmanoma. Tai gali būti problema keliaujantiems. Kas nutiktų, jei kas rimto įvyktų oro uoste ir reikėtų evakuoti patalpas? 

Tada personalo darbuotojas jau naglai atšauna, kad tuoj iš viso galiu neskristi. Nors buvau visiškai blaivas ir neapsiuostęs. Po klausimo, ką tokio blogo padariau, darbuotojas nerado atsakymo. Aptarnaujantis personalas, kuris turi padėti keliaujantiems, ima grasinti! Va, ko pas mus moko personalo ir dar to, kuris pasitinka ir išlydi ne tik mus – lietuvius, bet ir užsieniečius. 

Kiek supratau, tokia klientų aptarnavimo kultūra yra standartas ir mažai kas pasikeitė per Nepriklausomybės metus. Tikriausiai, tokia kultūra bandom pasirodyti prieš likusį pasaulį, lygiuotis į jį!? 

***

Oro uosto Strateginės komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė apgailestavo dėl nutikimo, tačiau pabrėžė, kad incidentas įvyko ne su oro uosto darbuotoju. Oro uosto keleivius aptarnauja net kelios samdomos antžeminės aptarnavimo įmonės. 

„Bendraukime“ primena, kad įsigaliojo naujos pigių skrydžių aviakompanijos „Ryanair“ bagažo taisyklės. Nuo šiol du bagažo vienetus į saloną galės neštis tik tie keleiviai, kurie susimokėjo už pirmenybinio įlaipinimo teisę („Plus“, „Flexi Plus”, „Family Plus” programos).  

Visi kiti keleiviai galės į saloną neštis tik bagažą, kurio matmenys 35x20x20, o pagrindinį rankinį bagažą, kurio matmenys 55x40x20, bus privalu atiduoti į bagažo skyrių prieš įsėdimą į orlaivį. Ši paslauga nemokama. Anot aviakompanijos, nauja tvarka paspartins keleivių įlaipinimą ir padės išvengti skrydžių vėlavimų. 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.