Susigundęs akcija atsitiktinai perprato prekybininkų klastą

Praeitą penktadienį vienoje statybinių prekių parduotuvėje buvo taikomos gana didelės nuolaidos. Su žmona nuvykome ir išsirinkome dušo kabiną. Su nuolaida kainavo apie 285 Eur. Paprašėme salėje dirbančių darbuotojų, kad mūsų pirkinį atneštų. Na, žodžiu, perkame, einame į kasą ir mokame pinigus.

 Pirkėją piktina verslininkų vilionės akcijomis prekėms, kurių net nėra.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 Pirkėją piktina verslininkų vilionės akcijomis prekėms, kurių net nėra.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 25, 2018, 2:11 PM, atnaujinta Jul 25, 2018, 3:19 PM

Tačiau po gero pusvalandžio ieškojimo pasirodė, kad prekės nėra sandėlyje. Ilgai darbuotojas blaškėsi, ieškojo, tikrino. Na, žodžiu, nėra. Tada aš paprašiau, kad gal gali pasižiūrėti, ar kituose Vilniaus parduotuvių padaliniuose yra.

Dar po kokių 20–25 min. pasakė, kad nemoka, po to negali matyti kitų parduotuvių likučių. Tada įteikė lankstinuką, kuriame yra kitų parduotuvių kontaktai ir rekomendavo patiems skambinti nurodytais telefonais. 

Vėlgi, tik po kiek laiko pavyko prisiskambinti. Niekas neturi sandėlyje, o įdomiausia – ir neturėjo! Pasirodo, šią prekę reikia užsakinėti... 

Po visko man kilo keli klausimai, kuriuos elektroniniu paštu nusiunčiau ir parduotuvės atstovams. 

Akcija (nuolaidos) tik penktadieniui. Dauguma žmonių penktadieniais dirba iki 16–17 val. Atvykus nėra vadybininko, nes jis, pasirodo, dirba iki 16 val.

Kokia įdomi situacija – yra nuolaidos, bet jomis pasinaudoti neįmanoma. Ar tai ne žmonių apgaudinėjimas? Aiškiai parašytų, kad akcijos galioja tokioms ir tokioms prekėms, kad užsakomoms prekėms, kurių nėra sandėlyje, akcija negalioja. O dabar...

Manau, kiekvienos save gerbiančios įmonės vadybininkai, jei nerastų prekės, skambintų kolegoms į kitas parduotuves ir domėtųsi, yra pas juos prekė ar ne.

Aš gi klientas, noriu mokėti pinigus, o tikėtina, kad jie turėtų norėti uždirbti. O dabar tiesiog įteikė lankstinuką ir maždaug pasakė taip: „Tavo problemos, tu ir domėkis, skambinėk pats“. Gal per daug gerai gyvena, nežinau...

***

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė spaudai Giedrė Nenartavičiūtė komentavo, kad už vartotojų klaidinimą gresia baudos.

„Vartotojų pateikiama informacija apie akcijas neturėtų klaidinti. Jei yra tam tikrų išimčių, jos turi būti aiškiai nurodytos. Taip pat turi būti nurodyta, ar visoms prekėms vykdoma akcija ir kiek laiko ji trunka.

Jei vartotojai pamato neatitikimus, įtaria, kad gali būti atliekami veiksmai, pažeidžiantys jų interesus, visada raginame rinkti įrodymus – lankstinukus, saugoti pamatytas reklamas apie akcijas internete. 

Jei paaiškėja, kad vartotojams nurodomos ne visos akcijos sąlygos, galima į mus kreiptis, mes atliksime tyrimą, patikrinsime, kokia informacija buvo nurodyta ir kokia turėjo būti. Jei bus nustatyti pažeidimai, bus imtasi veiksmų.

Jei nustatyta, kad vykdoma nesąžininga komercinė veikla dėl nurodomos neteisingos informacijos vartotojams, gresia baudos“, – komentavo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė spaudai G. Nenartavičiūtė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.