Vyrą žinia iš banko pasivijo po 15 metų – išsigandęs palaikė sukčiais

Prieš kelias dienas gavau iš „Luminor“ banko pranešimą su grasinimais, kad privalau apmokėti savo sąskaitos šiame banke aptarnavimo išlaidas, nors niekad su šiuo banku nebuvau sudaręs sutarties dėl sąskaitos atidarymo. 

 Vyrą žinia iš banko pasivijo po 15 metų.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Vyrą žinia iš banko pasivijo po 15 metų.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Vyrą žinia iš banko pasivijo po 15 metų.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Vyrą žinia iš banko pasivijo po 15 metų.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Artūras

Aug 20, 2018, 10:16 AM, atnaujinta Aug 20, 2018, 11:01 AM

Paskambinau laiške nurodytu numeriu. Atsiliepė moteris maloniu balsu, išklausė mano nusistebėjimus ir paprašė pasakyti asmens kodą. Patikrinusi kompiuteryje pasakė, kad sąskaitos jų banke neturiu ir greičiausiai bus įsivėlusi klaida. Tuomet jai pasakiau, kad gal man sukčiai parašė. Ji paprašė padiktuoti sąskaitos numerį, nurodytą laiške, ir pažadėjo perskambinti. 

Po gero pusdienio paskambino jau kitas šio banko darbuotojas (vyras) ir patikino, kad aš turiu pas juos sąskaitą ir privalau atvykti apmokėti susidariusią skolą už sąskaitos administravimą bei uždaryti sąskaitą, jei ja nesinaudoju. 

Kokia sąskaita, kur ir kada buvo atidaryta, nepasakė, mat aš skambinu ne iš pas juos nurodyto telefono ir manęs identifikuoti jis negalįs. Perkračiau galvoje prisiminimus – kažkada, maždaug prieš 15–20 metų, buvau atidaręs sąskaitą, lyg ir „Žemės Ūkio“ banke, nes žmona dirbo užsienyje ir norėjo vieną kartą pervesti pinigų, kad nereiktų vežtis į Lietuvą su savimi. 

Sąskaita liko neuždaryta, gal su 10 litų. Šią sąskaitą, per tiek metų, tiesiog užmiršau ir maniau, kad ji seniai uždaryta. 

Administravo, reiškia, kad buvę sąskaitos administratoriai nusirašė sau tą mažą likutį pinigų, kurį buvau jiems palikęs! Daugiau nieko! Nes per tuos metus buvęs bankas nė karto nepabandė su manim kaip nors susisiekti. Sakykim, su pasiūlymu uždaryti sąskaitą, paklausti ar aš naudosiuosi ta sąskaita, ar sutikčiau pereiti į restruktūrizuotą banką su kitu pavadinimu, sutartį perrašyti ir panašiai. 

Dabar naujasis bankas – sąskaitos paveldėtojas – nori iš manęs išsireikalauti tai, ko anie nedarė. Per tiek metų jie restruktūrizavosi, pakeitė patalpas, pavadinimą, gal ir žmonės pasikeitė. Aš pats pasenau, užauginau vaikus ir seniai neturiu telefono, pagal kurį jie mane nori identifikuoti (kaip jie sakosi).  

Panašūs įvykiai su manim nutiko ir kitame banke, kur buvau atsidaręs sąskaitą vien dėl draudimo kelionei. Tik čia bankas jau po metų įspėjo, kad jei nesinaudosiu sąskaita, ji bus uždaryta.

Suprantu, kad Lietuva užsiaugino įmones, kurios nebijo pavienių žmonių ir elgiasi su jais kaip nori. Dažniausiai žmonės neturi laiko ir lėšų su tokiais bylinėtis. Bet gal viešo pasmerkimo pabijos? 

***

„Luminor“ banko Komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė komentavo, jog bankas reguliariai peržiūri savo klientų įsiskolinimus už banko paslaugas, ir apie tai juos informuoja. 

„Tačiau šiuo atveju procese įsivėlė klaida, atsiprašome kliento, susisieksime su juo tiesiogiai ir išspręsime šį klausimą“, – komentavo ji.

Skaitytojas pranešė, kad bankas anuliavo jo pinigines pretenzijas ir sąskaitą su jo sutikimu uždarė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.