Neviltyje atsidūrę jaunavedžiai padarė vieną klaidą: ragina kitus jos nekartoti

2019 m. sausio 18 d. 19:57
Giedrius
Norėjau parašyti apie „labai gerą“ žinomą fotografą, kuris fotografuoja žurnalams, vestuvėms. Jis mūsų šventę įamžino dar pernai pavasarį, tačiau pasiėmęs pinigus dingo – nei atrašo, nei kelia telefoną.
Daugiau nuotraukų (2)
Mūsų vestuvės vyko 2018 balandžio 4 d. Su fotografu buvome susitikę iki vestuvių likus keliems mėnesiams.
Susitikimo metu pasirašėme sutartį, kad jo paslaugos kainuos 900 eurų, o už tai gausime 350 nuotraukų DVD arba USB formatu taip pat 40 atspausdintų nuotraukų. Jam paprašius sumokėjome avansą 350 eurų. 
Fotografas paklausė, ar galime sumokėtume likusius pinigėlius iškart po fotosesijos, nes jam prasideda sezonas (mūsų pirmos vestuvės jam tais metais buvo), todėl reikės naujo fotoaparato ir kai pinigai bus jau sumokėti, jam bus didelė motyvacija nuotraukas padaryti greičiau (sutarties terminas 120 d., per kurias turime gauti savo nuotraukas).
Iškart po fotosesijos su fotografu atsiskaitėme. Su juo susisiekėme praėjus mėnesiui po vestuvių, jis atsiuntė 3 nuotraukas ir patikino, kad viskas sekasi gerai, kad nuotraukas gausime laiku. Daugiau ir nerašėme, laukėme, kol praeis 120 dienų.
Praėjus sutartam terminui susisiekėme su fotografu, jis atsiprašė už vėlavimus, nes turi labai daug darbų, bet pasistengs iki kitos savaitės pabaigos viską padaryti. Parašėme už savaitės, jis dingęs – nei atrašo, nei atsiliepia į skambučius.
Esame supratingi, pagalvojome, gal tikrai žmogus labai užsiėmęs, juk vasara, pats darbymetis. Nerašėme mėnesį ar du. Tada grįžome į Lietuvą, žmona jį netikėtai sutiko Laisvės Alėjoje  važinėjantį dviračiu, paklausė, kada gausime nuotraukas. 
Fotografas labai atsiprašė, bet pasakė, kad turi labai daug darbo ir pats paskambins savaitės pabaigoje, kad susitikus paduotų nuotraukas. Iš jo jokio skambučio nesulaukėme. Bandėme patys skambinti, bet niekas neatsiliepė. Nusiraminome ir vėl bandėme laukti... Po mėnesio „instagram“ pamatėme, kad Gintarė Songailienė įsidėjo į savo dienos istoriją, kad tą dieną ji su mūsų fotografu turėjo fotosesiją. 
Pagalvojome, kad fotografas atsilaisvino ir galime jam parašyti. Parašėme. Bet negavome jokio atsako... Dar po mėnesio parašėme, kad niekas taip su klientais nedaro, bent parašytų žinutę, kad už mėnesio, ar kada bus paruošta, kad nusiramintumėme ir negalvotume, kad mūsų nuotraukos pradingusios.
Jis atsirado! Parašė, kad labai atsiprašo, turi daug darbo, nuotraukos bus paruoštos kitą savaitę. Dar po mėnesio informavome, kad rašysime pareiškimą į teismą ir kreipsimės į Lrytas.lt. Atsirado, paprašė to nedaryti, nenori problemų, nuotraukos bus kitą savaitę... 
Vėl dingo... Po mėnesio – vėl tas pats... Dar po mėnesio vėl... Dabar jau praėjo 9 mėnesiai ir jis nei atrašo, nei atsiliepia į skambučius. Buvome Lietuvoje, susiradome jo adresą, bandėme ten nuvykti, paskambinome į laiptinės duris, atsiliepė mergina, kuri pasakė, kad čia toks žmogus negyvena. Likome be nuotraukų ir be pinigų, nežinome nei kaip susirasti fotografą, nei kur kreiptis pagalbos tokiu atveju. Padarėme klaidą iš anksto sumokėję visą sumą, kitiems patariame jos nekartoti.
Mano klasioko vestuvės buvo keliais mėnesiais vėliau nei mūsų ir jis naudojosi to paties fotografo paslaugomis. Klausėm, kaip jam sekasi su fotografu, sakė, kad situacija ta pati, kaip ir mums. Dar „facebook“ „nuotakų“ grupėje radome įrašą, kad viena mergina irgi pateko į šio fotografo pinkles, komentaruose atsirado daugiau nukentėjusių. Niekas nežino, kaip šitoje situacijoje elgtis.
***
Susisiekus su fotografu šis apgailestavo dėl susidariusios situacijos. 
„Užtikrinu Jus, kad nuotraukos bus paruoštos ir niekur neprapuls. Garantuoju aukščiausią kokybę, kaip ir kitų mano darbų. 
Suprantu, kad 8 mėn yra nepateisinama, bet taip viskas susiklostė, neapsiskaičiavau darbų apimčių ir šiuo metu nieko pakeisti negaliu. Dirbu, dedu pastangas, kad išspręsčiau susidariusią situaciją kaip galėdamas greičiau“, – komentavo fotografas.
***
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė primena, kad jei viena iš šalių nesilaiko sutartyje numatytų sąlygų ir įsipareigojimų, vartotojas turi kreiptis į paslaugų teikėją raštu ir išdėstyti savo reikalavimus. 
Jei gaunamas neigiamas atsakymas arba jokio atsakymo ir susitarimas vis tiek nevykdomas, reikėtų kreiptis į Vartotojų teisių tarnybą.  
Kreipiantis į teismą taip pat galima reikalauti vykdyti sutarties įsipareigojimus. Nevykdant sutarties įsipareigojimų gali tekti atlyginti nuostolius už patirtą žalą.
jaunavedžiaiVestuvėsNuotraukos
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.