Viryklę už 500 eurų įsigijusi pora perspėja nekartoti jų klaidos: „Tai buvo pamoka visam gyvenimui“

Persikraustėme į naujus namus, todėl su vyru nusprendėme įsigyti indukcinę viryklę. Išsirinkome vieną modelį, kuriuo tuo metu prekiavo elektroninė parduotuvė „Elektromarkt“. Kadangi tai buvo žinomas vardas, net negalėjome pagalvoti, kas mūsų laukia toliau. 

 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Viryklę įsigijusi pora džiaugėsi neilgai - neįtarė, kokios bėdos jų laukia.<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

G.

Apr 4, 2019, 12:09 PM, atnaujinta Apr 4, 2019, 1:52 PM

Dovana visai šeimai

Kovo 13 d. internetu užsisakėme „Electrolux“ indukcinę viryklę, kuri mums kainavo 496 eurus (plius 5 eurai už kurjerio paslaugas). Gavome pranešimą, kad užsakymas bus įvykdytas per porą dienų. Taigi, kovo 15 d. mums paskambino kurjeris iš „Venipak“ kompanijos ir pranešė, kad atkeliavo mūsų viryklė

Viryklę pirkau savo gimimo dieną, todėl su šeima džiaugėmės, kad tai bus puiki dovana visai šeimai. Kai su dukra atvykome iš poliklinikos, prie namų viryklė jau buvo iškrauta ir nemačiau, kaip kurjeris ją iškrovė.

Tačiau iš išorės pakuotė buvo nepažeista, neatplėšta, be jokių įbrėžimų. Siuntinys atrodė tvarkingai supakuotas, todėl net nebuvo minčių, kas gali būti viduje. Todėl pasirašiau gavusi siuntą ir kurjeris išvyko.

Jis net nepasiūlė praplėšti pakuotės ir pažiūrėti, ar prekė nesugadinta. O ir tokių minčių nekyla, kai matai, jog pakuotė visiškai nepažeista. Elektroninėmis parduotuvėmis naudojomės ne kartą, todėl toks atvejis mums pirmas ir finansiškai labai skausmingas.

Išpakavus vaizdas šokiravo

Praėjus valandai po kurjerio pristatymo iš darbo grįžo vyras ir mes nusprendėme viryklę išpakuoti. Tačiau kai prapjovėme plėvelės šoną kilo įtarimas, kodėl ant kaitlentės paviršiaus nebuvo uždėta putoplasto. Buvo tik rudo popieriaus lapas. Jį nuėmus pamatėme mus šokiravusį vaizdą. Pusė kaitlentės buvo suskilę. 

Nedelsiant nufotografavome savo siuntinį. Operatyviai nusiuntėme pretenziją elektroniniu paštu ir informavome telefonu. Atsakymą gavome po poros valandų, paprašė dar kelių nuotraukų. Toliau sekė tyla, kuri tęsėsi porą dienų. Nesulaukus atsakymo vėl kreipėmės dėl situacijos, ką mums daryti toliau – ar mums nuvežti kaitlentę pakeisti į artimiausią parduotuvę, ar kur kitur registruoti pretenziją.

Galiausiai buvome informuoti, kad mums praneš per artimiausią parą. Tačiau niekas su mumis taip ir nesusisiekė. Teko po kelių dienų skambinti ir domėtis patiems. Paaiškėjo, kad mūsų pretenzija nusiųsta į kokybės skyrių, tačiau jis mūsų neinformavo apie nagrinėjimo būklę. Per 14 dienų, kaip priklauso pagal įstatymus, mes gavome atsakymą.   

Atsakomybės prisiimti niekas nenorėjo 

Iš „Elektromarkt“ sulaukėme atsakymo, kad tiekėjas nepriima atsakomybės dėl prekės pažeidimų: „Parašyta pretenzija ir kurjerių paslaugas teikiančiai įmonei“. Toks atsakymas sukėlė pyktį, kodėl aš, kaip vartotojas, turiu laukti, kol bus išsiaiškinta, kas yra kaltas. Nes man reikia tos viryklės čia ir dabar. Namuose stovi neveikianti viryklė, kuri tik užima vietą, o naudotis ja taip pat negalime. Pinigų taip pat neatgauname. Namuose auga mažas vaikas, kaip mūsų šeimai gaminti maistą? 

Kadangi paštu nesulaukėme atsakymų į mums rūpimus klausimus, su pretenzija ir užpildytu prašymu grąžinti pinigus arba pakeisti prekę į kokybišką, nuvykome į artimiausią „Elektromarkt“ parduotuvę Panevėžio mieste.

Tačiau prekę priimti jos direktorius atsisakė motyvuodamas tuo, kad prekių pristatymo metu pirkėjas privalo su pardavėju ar jo įgaliotu atstovu patikrinti prekės būklę bei užpildyti siuntos perdavimo dokumentą. Pasirašius jį, laikoma, kad siunta yra tinkamos būklės ir prekė pažeidimų neturi. 

Pamoka visam gyvenimui

Kadangi prie kurjerio akių neišdraskiau pakuotės, neįsijungiau viryklės patikrinti ar ji veikia, pati esu kalta ir įmonė čia niekuo dėta? Kaip jau minėjau, pakuotė neatrodė iš išorės pažeista, todėl nebuvo minčių, kad ji gali būti sudužusi. 

Nes pagal juos, perkant iš „Eelektromarkt“ bet kokį daiktą reikia nepaleidus kurjerio ne tik viską susinešti, išpakuoti, susijungti ir įsitikinti, ar įsigyta viryklė iš tiesų veikia. 

Dėl šios situacijos kreipėmės į Vartotojų teises bei žiniasklaidą, kad žmonės žinotų, į kokią situaciją gali patekti žmogus netgi perkant iš tokios žinomos įmonės, kaip „Elektromarkt“.

***

Elektromarkt.lt“ elektroninę parduotuvę valdančios „GV Group“ rinkodaros projektų vadovas, laikinai einantis direktoriaus pareigas Ignas Dučinskas atsiprašė pirkėjos už susidariusią situaciją ir apgailestavo, kad taip įvyko. 

„Klientams patyrus nepatogumus ar nuostolius, kiekvieną kartą individualiai sprendžiame dėl kompensacijos. Šiuo atveju geranoriškai grąžinsime pirkėjai sumokėtus pinigus. Įmonė priėmė sprendimą pirkėjos patirtus nuostolius kompensuoti savo sąskaita, nes laikomės tokios politikos: kilus panašioms situacijoms, stengiamės maksimaliai išspręsti klausimą kliento naudai. 

Taip pat norėtume kiek plačiau nušviesti šią situaciją. Bendraudami su klientais visuomet stengiamės, kiek tai įmanoma, užtikrinti operatyvumą ir visapusį informavimą. Jeigu kuriuo nors metu nuo užsakymo pradžios iškyla nenumatytų problemų, visuomet susisiekiame su pirkėjais jų nurodytais kontaktais.

Konkrečiai šiuo atveju nesklandumai kilo kurjeriui pristačius prekę pirkėjui. Pirkėjui padėjus parašą ir kurjeriui išvykus, prekė buvo išpakuota ir pastebėta dužusi viryklės kaitlentė. Nors prekė buvo atiduota kurjeriui laiku ir nepriekaištingos būklės, klientą ji pasiekė tokia, kaip apibūdinta. Tokie atvejai – labai reti, bet, deja, visiškai išvengti jų nepavyksta, dėl ko labai apgailestaujame.

Kai pirkėjas kreipėsi dėl šios situacijos, su juo buvo bendraujama el. paštu, pirkėjas buvo informuotas apie tai, kaip spręsime problemą. Nors suprantame, kad šiuo atveju pirkėja nori kuo greičiau naudotis pirkiniu, tačiau tokių atvejų sprendimai, deja, užtrunka, bet patirtus nuostolius pirkėjai kompensuosime.

Kadangi tik kovo 28 d. gavome raštišką pirkėjos pretenziją, esame įsipareigoję sureaguoti ir išspręsti situaciją per 14 dienų nuo jos gavimo. Tą ir padarėme.

Kita vertus, norime priminti, kad prekę visuomet reikia patikrinti ją gavus iš kurjerio – tokia yra bendroji nustatyta tvarka. Kai prekė būna apžiūrima jau kurjeriui išvykus, negalime nustatyti, ar viryklė nebuvo pažeista netyčia jau po jos pristatymo. Todėl turime pilnai išsiaiškinti situaciją ir padėti pirkėjai bei jos šeimai. Tačiau tai darome jau įmonės sąskaita. 

Kiekvieną tokį nutikimą vertiname labai rimtai, išanalizuojame situaciją ir kompensuojame pirkėjams patirtus nemalonumus bei užtikriname visas galimybes bet kada susigrąžinti pinigus.

Rūpindamiesi kiekvienu klientu, nuolat stengiamės gerinti vidinius ir išorinius procesus, susijusius su mūsų prekių ar paslaugų įsigijimu“, – „Elektromarkt.lt“ elektroninę parduotuvę valdančios „GV Group“ rinkodaros projektų vadovas, laikinai einantis direktoriaus pareigas I. Dučinskas.

„Venipak“ kompanija komentaro apie šią situaciją nepateikė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.