„Bendraukime“ skaitytoja (redakcijai vardas ir pavardė žinomi. – Red.) vokiškoje interneto parduotuvėje „Babyprofi“ išsirinko vaikišką vežimėlį. Užsisakyti iš šios parduotuvės moteris nutarė todėl, kad ji siūlė mažiausią kainą. Už vežimėlį pervedė 189,99 euro. Kadangi parduotuvė nesiuntė į Lietuvą, skaitytoja ketino pasinaudoti vežėjų paslaugomis ir nurodė pristatymo adresą Lenkijoje.
Praėjus keturioms dienoms nuo tada, kai turėjo gauti siuntinį, moteris jo vis dar nesulaukė. Kreipėsi į įmonę, iš kurios vežimėlį užsisakė. Pateikusi savo užsakymo duomenis pirkėja pasiteiravo, gal kas užtruko, ir paprašė informuoti apie siuntos kelią.
Netrukus atskriejo parduotuvės atsakymas.
„Sveiki, mes atšaukėme jūsų užsakymą. Kadangi siuntimas į Russland (Rusiją. – Red.) NĖRA įmanomas. Tikimės, kad tai suprantate“, – buvo parašyta laiške.
Moteris buvo apstulbusi ir tuoj pat atrašė įmonei stebėdamasi nesusipratimu: „Kaip suprasti Russland? Aš esu iš Lietuvos. Pristatymo adresą nurodžiau Maslow, Lenkijoje. Labai gaila, jei nepažįstate žemėlapio...“
Į šį laišką įmonė nebeatrašė. Pinigus, sumokėtus už vežimėlį, grąžino po kelių dienų nuo užsakymo atšaukimo.
„Manau, tai buvo tiesiog neišmanymas.Lenkijos miestas, kuriame nurodžiau adresą, vadinosi Maslow (Masluvas). Gal nesigilino ir manė, kad Maskva? Nežinau, bet buvau tikrai supykusi ir įsižeidusi, kad nežino, jog tiek Lietuva, tiek Lenkija yra Europos Sąjungoje“, – pasakojo moteris.
„Bendraukime“ kreipėsi į minėtąją parduotuvę el. paštu, tačiau atsakymo taip pat nesulaukė.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.