Į taksi įsėdusi kaunietė vairuotojui pareiškė pastabą dėl kaukės: net neįtarė, kuo tai pasibaigs

Portalo lrytas.lt skaitytoja kaunietė M. pasidalijo istorija, kuri jai nutiko naudojantis vienos didžiausių  Lietuvos taksi dispečerinės – „eTransport“ paslaugomis.

Kelionė taksi baigėsi vos prasidėjusi.<br>V.Skaraičio asociatyvi nuotr.
Kelionė taksi baigėsi vos prasidėjusi.<br>V.Skaraičio asociatyvi nuotr.
Kelionė taksi baigėsi vos prasidėjusi.<br> 123rf nuotr.
Kelionė taksi baigėsi vos prasidėjusi.<br> 123rf nuotr.
Su „eTransport“ bendradarbiaujantys vairuotojai yra ne pavežėjai, o taksi vairuotojai, kurie turi turėti visus taksi veiklai reikalingus dokumentus.<br>D.Umbraso nuotr.
Su „eTransport“ bendradarbiaujantys vairuotojai yra ne pavežėjai, o taksi vairuotojai, kurie turi turėti visus taksi veiklai reikalingus dokumentus.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Nov 6, 2020, 5:47 PM

„Vieną dieną sugedo automobilis, ir saugodama kolegas darbe bei savo šeimą nusprendžiau vykti į darbą pasinaudodama „eTransport“ pavežėjimo paslauga, o ne viešuoju transportu. Gyvenu Kauno mieste, kuriame tądien jau buvo paskelbtas karantinas, todėl dėl visų gerovės keliauju su veido apsaugine kauke ir laukiu atvykstančio automobilio. 

Atvykus minėtos kompanijos autombiliui pamačiau, kad vairuotojo veido kaukė dengė tik burną.

Pasisveikinu ir maloniai paprašau, kad kauke pridengų ir nosį. Na, kas čia tokio paprašyti vairuotojo laikytis nustatytos tvarkos saugant ne savo ir kitų sveikatą? Mano nuomone, įsėdus į pavežėjo automobilį tu perki paslaugą, todėl būtų galima paprašyti net ir sumažinti muzikos garsą ar kita.

Mano nuostabai, vairuotojas pradėjo šaukti ant manęs, kad jis išmano įstatymus, pareikalavo manęs užsidėti gumines pirštines ir ėmė plūsti kitais žodžiais. 

Hmm... tikrai nekokia pradžia, todėl vairotojo maloniai paprašau išleisti iš automobilio – su juo nevažiuosiu ir, atrodo, istorija čia pasibaigtų, tačiau... 

Vairuotojas užrakina mane automobilyje ir suvaržo mano kaip žmogaus laisvę ir toliau rėkdamas reikalauja sumokėti už paslaugą, kurios net neteikė. 

Žinoma, tenka sumokėti, nes vairuotojas agresyvus, o aš, moteris, šio vairuotojo akimis, matyt, esu niekas. 

Susimokėjus už šią paslaugą, manau, tikslinga informuoti įmonę apie jos vairuotojo netinkamą elgesį, tačiau įmonei, atrodo, tai visiškai normalu ir į tai tiesiog nesigilinama. Sulaukiu pasiūlymo: jei turite nusiskundimų, siųskite mūsų elektroniniu paštu, kurio tikriausiai niekas neskaito, o kontaktinio telefono su atsakingais kolegomis nesuteiks, nes tokių nėra. 

Sakykite, „eTransport“, ar jūsų įmonėje dirba kas nori ir nėra jokių standartų? Ar manote, kad tai ne jūsų atsakomybė kontroliuoti, kas teikia paslaugas? 

Susidūrus su tokiu vairuotoju net neabejoju: jei jis sirgtų COVID-19, ir toliau vežiotų keleivius neužsidėjęs kaukęs ir platintų ligą, o operatorius sakytų, jog jis niekuo dėtas. 

Įmonė niekaip nereagavo į išsakytą nusiskundimą, todėl rekomenduoju aplenkti šią pavežėjimo paslaugą ir jų „elegantiškus“ vairuotojus. Aš asmeniškai ilgai dar nesijausiu saugi naudodamasi pavežėjo paslauga“, – baigė laišką kaunietė M.

Įmonė suabejojo kai kuriais teiginiais

„eTransport“ vairuotojų kontrolės specialistas Edgaras Latiškevičius portalui lrytas.lt pakomentavo šią situaciją ir įmonės poziciją. 

„Aprašyta situacija yra nemaloni tiek keleiviui, tiek vairuotojui. Susisiekus su vairuotoju, šis paaiškino, kad išties kaukė buvo šiek tiek nusmukusi ir po keleivės komentaro jis ją pasitaisė. Bet atsisukęs į keleivę, pamatė, kad ji pati buvo be kaukės. Keleivė pasiteiravo, ar jai išlipti, jei jos neketina vežti be kaukės.

Minėtas vairuotojas mandagus, kultūringas ir nesame turėję dėl jo skundų. Atvirkščiai, vairuotojo profilyje nemažai gerų atsiliepimų. Drįstame abejoti teiginiais, kad buvo rėkiama ir reikšta agresija.

Įdomus niuansas yra toks, kad pagal įstatymus ne karantino metu taksi vairuotojai neprivalo būti su kauke. Šią informaciją mums pateikė Sveikatos apsaugos ministerijos vyriausioji specialistė. Bet mūsų įmonės politika tokia, kad kaukės privalomos tiek keleiviams, tiek vairuotojams (apie tai buvo siunčiamos trumposios žinutės).

Taip pat norime pabrėžti, kad su mumis bendradarbiaujantys vairuotojai yra ne pavežėjai, o taksi vairuotojai, kurie turi turėti visus taksi veiklai reikalingus dokumentus – licenciją, pažymą iš ligų priklausomybės centro, pažymą dėl teistumo, individualios veiklos pažymą.

Apie visas saugos priemones, reikalingas darbo metu, esame informavę, ir vairuotojai prieš dirbdami patvirtina, kad yra pasiruošę“, – rašoma E.Latiškevičiaus atsakyme.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.