Prasitęsti vairuotojo pažymėjimo važiavo į kitą miestą 200 km: „Betvarkė“

Esu vairuotojas, vežioju prekes į parduotuves, o kadangi trūksta žmonių įmonėje, tenka dirbti ir per laisvadienius.

Vairuotojas nesupranta, kodėl negalėjo būti aptarnautas gyvoje eilėje.<br>T.Bauro nuotr.
Vairuotojas nesupranta, kodėl negalėjo būti aptarnautas gyvoje eilėje.<br>T.Bauro nuotr.
Vairuotojas nesupranta, kodėl negalėjo būti aptarnautas gyvoje eilėje.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vairuotojas nesupranta, kodėl negalėjo būti aptarnautas gyvoje eilėje.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vairuotojas nesupranta, kodėl negalėjo būti aptarnautas gyvoje eilėje.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vairuotojas nesupranta, kodėl negalėjo būti aptarnautas gyvoje eilėje.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Vairuotojas

Nov 30, 2021, 8:47 PM, atnaujinta Nov 30, 2021, 10:03 PM

Įmonė apmoka, kiek dirbi, bet tikrai nežinai, kada tave iškvies. Tad dirbdamas pastebėjau, kad baigėsi vairuotojo pažymėjimo galiojimas.

Vasaros pabaigoje užėjau į „Regitrą“, kad galėčiau pasikeisti. Stovėjau nuo ryto iki pietų, bet taip ir nepriėmė.

Aišku, dar būčiau stovėjęs toliau, bet paskambino iš darbo, kad reikia vėl važiuoti. O mano darbas toks, kad dirbi savo maršrutu ir grafiku, bet gali darbas iškviesti bet kada ir per laisvas dienas.

Vienu žodžiu, esi pririštas. O „Regitroje“ pasakė, kad priims tik užsiregistravus internetu.

Sutinku, kad jie eina savo laiku, bet juk yra tikrai galimybė priimti žmogų tarp vizitų. Tuo labiau, kad kažkoks Jonas buvo užsiregistravęs, bet neatvyko, o „Regitros“ darbuotojas vis išeidavo ir klausdavo, ar yra Jonas, ir taip praėjo pusė valandos, jei ne daugiau.

O mes kaip stovėjome penkiese, taip ir toliau laukėme. Man paskambino iš darbo ir daugiau negalėjau laukti. Baigęs darbus ir grįžęs namo, prisiregistravau visoje Lietuvoje visokiais laikais, nes nežinojau pats, kada galiu atvykti į padalinį.

Tuos praleistus vizitus, kada turėjau atvykti, padariau „Regitros“ darbuotojams poilsio minutėmis, o pats tik galėjau nuvažiuoti iš visų sutartų laikų tik į Alytų.

Tad klausimas, ar kovojam su tarša, kai pravažiavau pirmyn ir atgal per 200 km vien tam, kad nepriėmė Jonavoje.

Nepatikėsite, bet dėl teisių Alytuje užtrukau tik 5 min.

Regitra“ ima mokestį už taršą, bet pati nieko nedarė, kad tarša būtų mažinama. Aišku, po daugybės skundų, „Regitroje“ situacija pasikeitė, dabar yra ir gyva eilė.

Bet dabar atliekant techninę apžiūrą yra bardakas. Aš nesuprantu, už ką jie gauna algą.

Mūsų įmonėje dauguma darbuotojų gauna atlyginimą už padarytą darbą. Visi tik ir stengiasi kuo daugiau padaryti, tad kodėl negalėtu mokėti atlyginimo ir automobilių techninės darbuotojams, pavyzdžiui, už patikrintus automobilius?

Važiavau pro šalį ir pamatęs, kad prie techninės stovi eilėje nedaug automobilių, sugalvojau užsukti ir patikrinti savo automobilį. Juo labiau, kad ne visą laiką dėl darbo galiu užsakytu laiku atvažiuoti.

Mano automobiliui techninė apžiūra baigiasi už poros savaičių. Atsistojęs į eilę kažkaip greit atėjo mano eilė. Užėjau ir manęs paklausė, ar esu užsiregistravęs. Sakau, kad ne.

O jie atsakė, kad be registracijos nepriims. Dar nusistebėjo, kad taip jau vyksta du metus ir aš to nežinau.

Pirma, kiek žinau, taip vyksta nuo 2020 metų pavasario ir dvejų metu nėra, o antra, iš kur man žinoti, kad mano automobilio techninę reikia tikrinti kas dvejus metus?

Bet svarbiausiai, abu darbuotojai sulindę į kompiuterius žaidžia, tvarko savo reikalus ar šiaip skaito kažką ir per 35 min. nieko, taip ir nenuveikė. Stovėjau ir stebėjau, kada atvažiuos užsiregistravęs automobilis.

***

Regitra“ Skaitmeninių paslaugų valdymo skyriaus Rinkodaros projektų vadovė Rūta Gudašiūtė apgailestavo dėl susidariusios situacijos.

„Tačiau sunku komentuoti atvejį, kai nėra aiški konkreti situacija, ar buvo galima paslaugą užsisakyti internetu ir pan. Prašome klientą susisiekti tiesiogiai.

Taip pat dalis kliento skundo yra susiję su technine apžiūra, kurių neatliekame, tad negalime komentuoti ir prašome susisiekti su būtent šia įmone“, – sakė „Regitra“ Skaitmeninių paslaugų valdymo skyriaus Rinkodaros projektų vadovė R. Gudašiūtė.

***

„Transekstos“ komentare primenama, kad nuo 2015-ųjų visose Lietuvos techninės apžiūros įmonėse (jų yra 10) stengiamasi diegti išankstinės registracijos transporto priemonių patikrai sistemą, nes būtent ji sudaro galimybę žmonėms tiksliai planuoti savo laiką ir leidžia išvengti didelių momentinių klientų srautų, neišvengiamai priverčiančių gaišti „gyvose“ eilėse.

„Šiuo metu išankstinės registracijos sistema veikia 57 iš 69 TA stočių visoje Lietuvoje, o kasdienių išankstinių registracijų techninei apžiūrai skaičius siekia 2600 ir nuolat didinamas. Jums laišką siuntusio asmens pastaba, esą „Važiavau pro šalį ir pamatęs, kad prie techninės stovi eilėje nedaug automobilių...“ kaip tik tai ir įrodo: atvažiavęs pasirinktu laiku į TA stotį vairuotojai paprastai visoms su patikra susijusioms procedūroms sugaišta apie 20 minučių.

Lietuvos techninės apžiūros įmonėse veikia įvairios motyvacinės skatinimo sistemos, o dirbančių kontrolierių atlygis taip pat iš dalies susijęs su atliekamų operacijų kiekiu, todėl visi yra suinteresuoti per savo pamainą patikrinti kiek įmanoma daugiau automobilių. Neplanuotos pertraukos kontrolierių darbe gali atsirasti nebent, jei užsiregistravęs žmogus vėluoja ar apskritai neatvyksta į TA stotį. Reaguodami į tokias situacijas TA įmonių vadovai nuolat ieško būdų, kaip dar efektyviau organizuoti techninės apžiūros stočių darbą ir gerinti aptarnavimo sąlygas“, – rašoma „Transekstos“ komentare.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.