Laukimo salėje vietoj suolų padaryta dar viena parduotuvė. Laukiant lėktuvo nėra kur asisėsti, o su „prioriti“ prieš pusvalandį suleidžiama ne į lėktuvą, o į koridorių, kur su mažais vaikais turi laukti, kol pakvies į lėktuvą. Ten šalta ir pučia skersvėjai.
Kiek teko kur skristi, tai tokios tvarkos niekur neteko matyti. Gal galit įsigilint ir išspręsti šį klausimą, tai oro uosto administracijos gėda dėl tokios tvarkos. Dėkoju iš anksto.
***
Lietuvos oro uostai atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas komentavo, jog įlaipinimo politika ir tvarka yra visiškai oro bendrovės ir jos samdomos antžeminio atsakomybė, oro uostas tiesiogiai nedalyvauja keleivių laipinime.
„Reikėtų priminti, kad žemų kaštų bendrovės visada yra suinteresuotos kuo greičiau atlikti keleivių laipinimą, todėl pagal tai taiko laipinimo metodikas.
Pagal tai, ką papasakojo keleivis, galima suprasti, kad kalbama apie „Duty-free“ parduotuvę, kuri yra Kauno oro uosto ne Šengeno zonoje, antrame oro uosto aukšte.
Reikia suprasti, kad tokia paslauga yra labai populiari ir jos nori absoliuti dauguma keleivių. Parduotuvėje keleiviai įsigyja būtiniausias prekes ar paslaugas prieš pat kelionę lėktuvu.
Primename, kad patogi daugiau nei 300 kv. metrų erdvė laukimui su 55 vietų kavine, 100 laisvų sėdimų vietų, rūkomuoju bei tualetu yra įrengta oro uosto trečiame aukšte, į ją pakliūti ir iš jos nusileisti prie laipinimo vartų keleiviai gali labai greitai.
Visus keleivius labai kviečiame pasinaudoti šia laukimo erdve ir nelaukti įsodinimo momento iki pat laipinimo pradžios eilėje“, – komentavo Lietuvos oro uostai atstovas žiniasklaidai.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.