Pagalbos dukrai ieškojęs uteniškis netveria pykčiu: „Ar ir kituose miestuose taip?“

Į „Bendraukime“ kreipėsi uteniškis Vaidas, pasipiktinęs sveikatos sistemos problemomis šalyje. Vyras pasidalino savo vargais, kaip Utenoje sudėtinga gauti skubią stomatologinę pagalbą vaikui valstybinėse gydymo įstaigose.

 Pagalbos dukrai ieškojęs Uteniškis netveria pykčiu.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Pagalbos dukrai ieškojęs Uteniškis netveria pykčiu.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Vaidas

Jan 3, 2023, 5:57 PM, atnaujinta Jan 3, 2023, 6:42 PM

„Esu iš Utenos... Nebežinau, ar vis dar „laimingų“ žmonių miestas, bet kad kvailų, tai tikrai...

Prireikė dukrai taisyti dantukus. Per vargus ir kantrybę priregistravo močiutė pas dantistą...

Kadangi registruoja poliklinikoje tik telefonu, antradieniais, ir tik iki pietų... (pabandykit prisiskambint!) Nuo registracijos iki atvykimo pas dantistą eilėje teko laukt apie 4 savaites...

Bet įdomiausia, kad kai vaikas pagaliau sulaukė vizito, kažkokiu būdu vieną dantuką sutvarkė per 10 minučių.

Kadangi pats laukiau už durų, daktarė neužrašė sekančio apsilankymo, pasakė, jog tai reikės padaryti registratūroje...

O registratūroje pasakė, kad vėl registruotis antradienį telefonu... Netveriu pykčiu, kažkokia nesąmonė... Ar ir kituose miestuose taip?“ - stebėjosi uteniškis.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.