Esu vienuoliktokės giminaitis, todėl puikiai žinau, per ką jai teko pereiti. Buvo sunku ne tik per patikrinimus, bet ir prieš juos. Buvo daug streso. Tarpiniai egzaminai tikrai yra gera idėja. Jie turėtų sumažinti stresą dvyliktoje klasėje, bet kai programa nėra tinkamai paruošta, viskas yra atvirkščiai.
Labai sunkus buvo matematikos tarpinis patikrinimas. Nors mano giminaitė ir eina pas matematikos korepetitorę, dauguma užduočių buvo naujos, nieko panašaus iš to, ką mokėsi. Sunku buvo suprasti užduočių formulavimą.
Per anglų patikrinimą strigo internetas visoje mokykloje, strigo egzaminų programa, todėl pritrūko laiko, reikėjo skubėti, kad galėtų pabaigti užduotis. Informatikos pusę temų vienuoliktokai net nebuvo mokęsi, mokytojų programoje nebuvo egzamine numatytų užduočių.
Jūs pasakykite, kaip vaikams mokytis, kai nėra tinkamų vadovėlių naujai programai, kai mokytojai nenutuokia, kokio tipo užduotys bus?
Manau, nenormalu ir tai, kad 17–18 metų mokiniui reikia gerti raminamuosius vaistus nervams malšinti, naktimis nemiegoti mokantis tarpinius? Vaikai jaučiasi lyg bandomieji triušiai.
Jei tarpinius patikrinimus paliks ir po šių metų, tikiuosi, kad programa bus patobulinta.