Ši medžiaga yra skirta vyresniems nei 18 metų skaitytojams.
Ar jums jau yra 18 metų?
Ne

Su seksu susijusios internetinės paieškos atskleidžia realybę

Viena iš priežasčių, kodėl nesuprantame sekso – patikimos informacijos trūkumas. Žmonės meluoja draugams, mylimiesiems, gydytojams, apklausoms ir net sau.

„Google“ atskleidžia priežastį, kodėl seksu užsiimama taip retai.<br>123rf nuotr.
„Google“ atskleidžia priežastį, kodėl seksu užsiimama taip retai.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 31, 2015, 2:40 PM, atnaujinta Jan 14, 2018, 12:26 PM

Sethas Stephensas-Davidowitzas prieš trejus metus studijuodamas ekonomiką pradėjo rašyti apie tai, kaip nauja informacija – ypač „Google“ paieškos – gali padėti mums suvokti jautrias temas. Daug žmonių prašė jo parašyti apie seksą.

Vyras norėjo atlikti daugiau tyrimų, rašo „The New York Times“. S.Stephensas-Dawidowitzas pagaliau pasirengęs pasauliui atskleisti tai, ką sužinojo.

Nesutampa apklausų duomenys

Tradicinės apklausos negali atsakyti, kaip dažnai užsiimame seksu.

S.Stephensas-Dawidowitzas išanalizavo „General Social Survey“ surinktus duomenis apie JAV gyventojus. Heteroseksualūs pilnamečiai vyrai teigia, jog per metus užsiima seksu 63 kartus, o prezervatyvus naudoja 23 proc. šių kartų. Tai reiškia, kad JAV heteroseksualai per metus sunaudoja 1,6 mlrd. prezervatyvų.

Heteroseksualios moterys tikina, jog per metus mylisi 55 kartus, o prezervatyvą naudoja 16 proc. šių kartų. Skaičiavimai parodo, jog heteroseksualai per metus sunaudoja 1,1 mlrd. prezervatyvų.

Kyla klausimas, kas sako tiesą – vyrai ar moterys?

Nė vieni iš jų. Pasak „Nielsen“ duomenų, per metus JAV parduodama mažiau, nei 600 mln. prezervatyvų.

Amerikiečiai gali perdėti kalbėdami apie tai, kaip dažnai jie nesisaugo mylėdamiesi. 11 proc. moterų nuo 15 iki 44 metų amžiaus teigia esančios seksualiai aktyvios, ne nėščios ir nenaudojančios kontraceptikų. Tikėtina, kad kas mėnesį bent 10 proc. moterų taptų nėščios, net jei nesimylėtų pernelyg daug. Visgi net šis procentas yra didesnis už nėštumų skaičių JAV – viena iš 113 moterų.

Nevedę vyrai teigia, jog per metus sunaudoja apie 29 prezervatyvus. Atlikus skaičiavimus būtų gautas prezervatyvų skaičius, didesnis už visų per metus JAV parduodamų prezervatyvų.

Tikėtina, jog susituokę žmonės irgi perdeda kalbėdami apie atliekamų lytinių aktų skaičių. Jaunesni nei 65-erių susituokę vyrai apklausose teigia, jog mylisi bent kartą per savaitę. Tik 1 proc. atsako, jog pastaruosius metus praleido be sekso. Susituokę moterys tikina, jog mylisi šiek tiek mažiau, bet skaičius pernelyg nesiskiria nuo vyrų pateiktojo.

Nepatenkinti sekso dažnumu

„Google“ paieškos parodo visiškai kitokią realybę.

Populiariausias nusiskundimas santuokiniu gyvenimu – sekso trūkumas. Paieškos apie santuoką be sekso yra tris kartus dažnesnės, nei apie nelaimingą santuoką, ir aštuonis kartus dažniau pasitaikančios, nei paieškos apie santuoką be meilės. Apie sekso nenorintį partnerį yra 16 kartų daugiau nusiskundimų, nei apie sutuoktinį, kuris nenori kalbėtis.

Netgi dar nesusituokę poros gana dažnai skundžiasi sekso trūkumu. Paieškos apie santykius be sekso retesnės tik už informacijos apie smurtaujantį partnerį ieškojimą.

„Google“ parodo, jog apie sekso nenorintį partnerį skundžiamasi 5,5 karto daugiau, nei apie mylimąjį, kuris neatrašo į žinutes. Randama daugiau nusiskundimų, jog sekso nenori ne mergina, o vaikinas. Vyrai ir žmonos vieni kitais nepatenkinti vienodai. Iš šios informacijos galima spręsti, jog amerikiečių poros mylisi apie 30 kartų per metus – kas dvylika dienų.

„Google“ atskleidžia priežastį, kodėl seksu užsiimama taip retai. Tai – nevaldomas nerimas.

Ne naujiena, kad vyrai susirūpinę dėl savo genitalijų. Visgi gali šokiruoti šio nerimo mastai. Tiesa, negali žinoti „Google“ informacijos ieškojusio žmogaus lyties. Visgi galima spėti, jog paieškų su žodžiais „mano penis“ autoriai yra vyrai.

Penio dydis moterims nerūpi

„Google“ paieškų apie vyrišką lytinį organą – daugiau, nei apie plaučius, inkstus, ausis, nosį, gerklę ir smegenis kartu sudėjus.

Vyrai internete dažniau ieško būdų peniui padidinti, o ne gitarai suderinti, iškepti omletui ar pakeisti padangai. Didžiausias nerimą keliantis klausimas apie steroidus – ar dėl jų nesumažėja penis. Senstančio kūno pasikeitimas, apie kurį dažniausiai ieškoma informacijos „Google“, yra vyriškojo lytinio organo sumažėjimas.

Vienas dažniausiai pasitaikančių klausimų apie genitalijas – „Kokio dydžio mano penis?“. Vyrai šiuo klausimu kreipiasi į „Google“, o ne į rankas paima liniuotę.

Pasak „Google“ paieškų, moterims penio dydis beveik nerūpi. Kiekvienai moters paieškai apie partnerio penį – apie 170 vyrų paieškų apie savo pačių lytinį organą.

Pasitaiko atvejų, kai moterys išreiškia nepasitenkinimą partnerio peniu, bet tai nereiškia, jog jis per mažas. 40 proc. nusiskundimų yra apie tai, kad penis per didelis. „Skausmas sekso metu“ yra dažna frazė paieškose.

Tik vienas procentas iš visų paieškų apie penio dydžio keitimą atliekama norinčiųjų lytinį organą sumažinti.

Vyrams irgi rūpi jų išvaizda

Vyrai nerimauja dėl dalykų, nerūpinčių moterims. Yra toks pats skaičius paieškų apie tai, kaip greičiau ar lėčiau priversti vaikiną pajusti orgazmą. Dažniausias moterų nusiskundimas dėl vaikino orgazmo – kad jo išvis nėra, o ne kaip greitai tai įvyko.

Retai kalbama apie vyrų nepasitikėjimą savo kūnu. Tiesa, kad moterys dėl išvaizdos susirūpinę labiau, bet „Google AdWords“ analizė parodė, jog tarp grožiu ir gera fizine būkle besidominčiųjų – 42 proc. vyrų. Vyrai sudaro 33 proc. ieškančiųjų svorio metimo klausimais ir 39 proc. klausiančiųjų apie kosmetines operacijas. 20 proc. norinčiųjų pakeisti krūtų išvaizdą yra vyrai, siekiantys atsikratyti vyriškų krūtų.

Moterys irgi nepasitiki savo kūnais. Per metus JAV gyventojai atlieka 7 mln. paieškų apie krūtų implantus. Oficiali statistika teigia, jog 300 tūkst. moterų kasmet atliekama ši operacija.

Moterys taip pat dažnai nepatenkintos savo užpakaliais, tačiau pastaraisiais metais pasikeitė tai, kurie aspektai nepatinka.

Sutampa su vyrų norais

2004-aisiais trokštamiausia užpakalio operacija buvo jo sumažinimas. Moterys norėjo padidinti šią kūno dalį tik tuo atveju, jei gyveno vietose, kuriose daugiau juodaodžių. Visgi 2010-aisiais vis daugiau JAV gyventojų ėmė trokšti didesnio užpakalio. Paieškos apie jo didinimą šiandien yra populiaresnės už užklausas apie mažinimą. Krūtų implantai yra penkis kartus populiaresni už užpakalio implantus.

Įdomu tai, kad moterų noras turėti didesnį užpakalį atitinka ir vyrų lūkesčius. Užklausos apie porno su aktorėmis, turinčiomis plačius klubus, yra labai dažnos JAV.

Nieko keisto, kad vyrams patinka didelės moterų krūtys. Apie 12 proc. porno paieškų buvo įvedama raktinių žodžių apie dideles krūtis. Tai – 20 kartų didesnis paieškų procentas nei porno su mažas krūtis turinčių moterų.

Visgi neaišku, ar vyrai nori, jog moterys įsigytų krūtų implantus. Apie 3 proc. didelių krūtų porno paieškų buvo paminima, jog krūtinė turi būti natūrali.

„Google“ paieškos parodo, jog toks pats kaip nesuprantančių krūtų implantų prasmės skaičius vyrų nori įtikinti žmoną ryžtis krūtų implantams.

Dažniausiai pasitaikanti paieška apie merginos krūtis – „Dievinu savo merginos krūtinę“. Neaišku, ką vaikinai tikisi rasti įvesdami šiuos žodžius į „Google“.

Nerimauja dėl kvapo

Moterys, kaip ir vyrai, turi klausimų apie savo genitalijas. Apie makštį užduodama beveik tiek pat klausimų, kaip ir apie penį. Moterų rūpesčiai dažniausiai būna susiję su sveikata. 30 proc. paieškų buvo apie kitas problemas. Moterys nori žinoti, kaip skustis ar pagerinti makšties skonį. Dažnas klausimas – kaip pagerinti jos kvapą.

Moterys dažniausiai susirūpinę dėl to, kad makšties kvapas panašus į žuvies.

Vyrai retai „Google“ ieško informacijos, susijusios su partnerės genitalijomis. Dažniausiai pasitaikanti paieška – apie tai, dėl ko moterys nerimauja labiausiai: apie kvapą. Vyrai dažniausiai galvoja, kaip moteriai pasakyti apie prastą makšties kvapą ir jos neįskaudinti. Kai kurie vyrų klausimai apie kvapą atskleidžia jų pačių nepasitikėjimą. Jie kartais klausia, ar įmanoma iš kvapo suprasti apie neištikimybę, pavyzdžiui, jei makšties kvapas primena prezervatyvų ar kito vyro sėklos.

Psichologas Danas Ariely perspėja, jog informaciją iš „Google“ reikia vertinti atsargiai.

„Paieška internete atspindi, ko žmonės nežino, – teigė jis. – Jie ieško papildomos informacijos. Jei nori pagaminti omletą, tu gali kreiptis į šeimos narius. Mažiau tikėtina, jog giminaičių klausi apie penio padidinimą.“

Žmonės į „Google“ neparašo visko, ką galvoja. Informacija iš paieškų yra tik nedidelis žmonių minčių ir rūpesčių pavyzdys.

Parengė Dorotėja Noreikaitė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.