Ši medžiaga yra skirta vyresniems nei 18 metų skaitytojams.
Ar jums jau yra 18 metų?
Ne

Seksualūs žaidimai – už juodų durų

Daugiau nei po trisdešimties metų seksualieji „Playboy“ zuikučiai sugrįžo! Vyrams vis rečiau vartant erotinį žurnalą, bendrovė „Playboy Enterprises“ nusprendė atgaivinti savo prekės ženklą ir po ilgos pertraukos Niujorke (JAV) pernai vėl atvėrė garsųjį „Playboy“ klubą. Tiesa, nuo šiol jame laukiami ne tiktai vyrai, bet ir moterys.

 Vienas iš visada egzistavusių reikalavimų buvo, kad visi „zuikučiai“ „būtų gražios, prisižiūrėjusios jaunos merginos, kurios visą laiką skleidžia šilumą“.<br> Scanpix nuotr.
 Vienas iš visada egzistavusių reikalavimų buvo, kad visi „zuikučiai“ „būtų gražios, prisižiūrėjusios jaunos merginos, kurios visą laiką skleidžia šilumą“.<br> Scanpix nuotr.
 H.Hefneris pats manė, kad zuikučiais persirengusios merginos – jau praeitis. <br> Scanpix nuotr.
 H.Hefneris pats manė, kad zuikučiais persirengusios merginos – jau praeitis. <br> Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 27, 2019, 3:07 PM, atnaujinta Dec 30, 2019, 2:30 PM

Vienintelis nesikeičiantis dalykas Manhatano rajone įsikūrusiame prabangiame klube – kaip ir prieš kelis dešimtmečius, šeimininkauja menkai apsirengusios seksualios merginos su zuikučių uodegėlėmis ir ausytėmis.

Kaip ir anuomet, taip ir dabar jos kaip įmanydamos stengsis maloniai aptarnauti klubo svečius ir būti svetingos.

Pasak naujai atkurto klubo šeimininkų, jų tikslas – po darbo į klubą sukviesti jaunus vyrus ir moteris, kuriems patinka įmantrūs kulinariniai eksperimentai, geri gėrimai ir prabangus išskirtinis naktinis gyvenimas.

Keturių aukštų 60 tūkstančių kvadratinių metrų ploto klube lankytojų laukia ne tik seksuali aplinka, vakarėliai iki paryčių, bet ir aukščiausios klasės patiekalai.

Tokie kaip gelsvauodegis tunas su traškiais ryžiais, aštriu majonezu ir keptais sezamais arba didkepsnis su kepta duonele, pomidorų džemu ir sviestu.

Šie prabangūs patiekalai patiekiami ne tik specialioje klubo nariams skirtoje vakarienės salėje, bet ir „Playboy“ bare – vienintelėje klubo vietoje, kuri atvira visiems lankytojams, ne tik išskirtiniams klubo nariams.

Prie ovalaus baro ar ant raudonų aksominių sofų prisėdę baro svečiai gali rinktis gėrimus iš gausybės įvairių rūšių vyno, šampano, klasikinių ir įmantrių kokteilių, skanauti sušius, kitus patiekalus ir šokti pagal didžėjaus muziką.

Šalia didžėjaus būdelės neoninis ženklas skelbia: „Pasaulis yra žaidimų aikštelė“. Baro sienas puošia iliustracijos iš „Playboy“ archyvų. Kai kurių amžius – net 65 metai. Kai kurios – niekuomet iki šiol nedemonstruotos.

Ten, kur patenka tik išskirtinę narystę turintys klubo nariai, įrengtos pritemdytos poilsio zonos su didelėmis odinėmis sofomis bei barokinio stiliaus lubomis, žaidimų kambarys ir milžiniškas akvariumas, kuriame iš tolo šviečia garsiojo zuikučio galvos formos skulptūra.

Tokiose poilsio zonose lyg bibliotekoje galima pavartyti ne tiktai „Playboy“ žurnalus, bet ir jiems rašiusių žurnalistų išleistas knygas.

Beje, visi prabangūs klubo baldai atgabenti iš Portugalijos ir Italijos.

Kiekviena interjero detalė ir net valgiaraštis kurti analizuojant „Playboy“ imperijos kūrėjo, praėjusių metų rugsėjo 27-ąją anapilin iškeliavusio Hugh Hefnerio (1926–2017) archyvus.

Norintieji įsigyti išskirtinę narystę „Playboy“ klube turi pakrapštyti piniginę. Metinė klubo narystė kainuoja nuo 5 iki 100 tūkstančių JAV dolerių (nuo 4253 iki 85 tūkst. eurų). Teigiama, kad pageidavusieji tapti nariais jau paklojo 2,2 milijono JAV dolerių (1,9 mln. eurų).

Nuo to, kiek nariai pasiryžę mokėti už narystę išskirtiniame klube, priklauso, kiek ir kokiais klubo teikiamais malonumais jie gali mėgautis.

Pavyzdžiui, tik daugiausia sumokėję išrinktieji gali patekti į paslaptingąjį laundžą, kitaip dar vadinamą „Zuikio skyle“.

Auksu, perlais puoštos stiklinės sienos, prabangus marmurinis baras ir milžiniškas „Swarovski“ kristalais puoštas šviestuvas bus tylieji liudininkai to, kas dėsis už slaptų juoda oda apmuštų durų.

Kitoje erdvėje, atviroje ne tik VIP klubo nariams, vadinamoje „Juodąja dėže“, vyks „Playboy“ tematikos vakarėliai.

„Playboy“ klubas lankytojų laukia kasdien nuo 17 iki 4 valandos ryto.

Kalbama, kad atnaujinto klubo vadovai daug dėmesio skyrė atsirinkdami „zuikučius“, jiems kelia tokius pat griežtus reikalavimus kaip ir prieš kelis dešimtmečius.

Pavyzdžiui, vienas iš anksčiau egzistavusių reikalavimų buvo, kad visi „zuikučiai“ „būtų gražios, prisižiūrėjusios jaunos merginos, kurios visą laiką skleidžia šilumą ir geranoriškumą“.

Todėl nieko keista, kad neseniai Niujorke atnaujinto klubo atidarymas sulaukė didelės moterų teisių gynėjų kritikos.

Pavyzdžiui, restoranų verslo konsultantas Clarkas Wolfas sprendimą atidaryti klubą apibūdino kaip akibrokštą moterims, kurios kovoja už lygias teises ir pagarbą.

„Iš tiesų tai labai kvaila. Moterys prašo lygių sąlygų, tad nemanau, kad su tuo labai dera zuikučio ausys ir uodega“, – savo nuomonės neslėpė C.Wolfas.

Bet, nepaisant kritikos ir to, kad net ir pats „Playboy“ sumanytojas H.Hefneris teigdavo, kad zuikučiais persirengusios merginos – praeities simbolis, „zuikučiai“ ir vėl kraipys uodegėles ir maloniai aptarnaus Niujorko gyventojus ir svečius.

Kas sukūrė „zuikučio“ aprangą?

Sukurti garsųjį juodą zuikučio kostiumą „Playboy“ imperijos įkūrėjas H.Hefneris beveik prieš šešias dešimtis metų patikėjo niujorkietei mados dizainerei Zeldai Wynn Valdes (1905–2001).

Juodaodės dizainerės sukurtas vientisą maudymosi kostiumėlį primenantis kostiumas su zuikučio ausytėmis oficialiai buvo pristatytas 1960-ųjų vasarį.

Tiesa, ne visi sutinka su šia zuikučio kostiumo sukūrimo versija. Ne viename šaltinyje rašoma, kad pirmąjį originalų zuikučio kostiumo prototipą pasiuvo latvės emigrantės Ilsės Taurins, susitikinėjusios su tuomečiu „Playboy“ klubo bendraturčiu, motina. Tiesa, jis nebuvo toks seksualus, koks buvo sukurtas vėliau.

Beje, naujajame, vos tik prieš kelias savaites duris atvėrusiame, „Playboy“ klube „zuikučiai“ mažai kūno pridengiančius kostiumus papuošė ir išskirtiniais prabangiais aksesuarais – dizainerio Roberto Cavalli (77 m.) sukurtais diržais ir vardo lentelėmis.

Vyrai peržengdavo ribas

Pirmasis „Playboy“ klubas buvo atidarytas Čikagoje 1960 metais. Po dvejų metų – ir Niujorke. Juose lankytojus dažnai aptarnavo tos pačios merginos, kurios pozuodavo ir „Playboy“ žurnaluose.

Netrukus visas tinklas išskirtinai vyrams skirtų klubų buvo sukurtas ir kitose JAV valstijose. 1966-aisiais „Playboy“ klubas atidarytas ir Didžiosios Britanijos sostinėje Londone.

Seksualiųjų „zuikučių“ klubo nariai galėdavo į vidų patekti tiktai prie durų parodę juodą ir paauksuotą „Playboy“ raktą. Tokia išskirtinė narystė praėjusio amžiaus 7-ajame dešimtmetyje žavėjo daugelį.

Tačiau tuo pat metu kilo ir ne vienas skandalas dėl moterų darbo sąlygų: jos skundėsi prastu atlygiu, ilgomis darbo valandomis ir ribas peržengiančiais vyrais, kurių nevaldė apsaugos darbuotojai.

Po daugybės skandalų dėl moterų darbo teisių ir antifeministinių idealų bei nuslūgusio lankytojų susidomėjimo ir sumažėjusio narių skaičiaus 1986-aisiais klubas „Playboy“ Niujorke buvo uždarytas. Kaip, beje, ir dauguma „džentelmenų klubų“ visame pasaulyje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.