Nepatikėsite, kiek reklamai išleidžia „Tesla“

„Tesla motors“ į automobilių pasaulį įnešė revoliucijos kvapo. Kompanijos gaminami elektromobiliai laimi visus apdovanojimus, kuriuos seniau pelnydavo tradiciniai benzininiai automobiliai. Anot ekspertų, jų automobiliai yra tiesiog geresni. Kai kas net teigia, kad kompanija pardavinėja dalelę ateities.

„Tesla“ užsakymų skaičius viršija gamybos pajėgumus, taigi reklamos kompanijai nereikia.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Tesla“ užsakymų skaičius viršija gamybos pajėgumus, taigi reklamos kompanijai nereikia.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 11, 2016, 8:24 AM, atnaujinta Apr 18, 2017, 6:29 AM

Manote, kad tokia kompanija skiria milijonus reklamai? Klystate. Kompanija nesamdo nei reklamos agentūros, ji neturi net salonų tinklo, o reklamai neskiria nei cento. Nes to kompanijai visiškai nereikia.

Jeigu apsilankysite „Tesla“ gerbėjų forumuose, pamatysite diskusijas apie tai, kaip geriau reklamuoti „Tesla“ automobilius. Kompanijos gerbėjai yra vieni ištikimiausių pasaulyje. Jie yra emociškai prisirišę prie „Tesla“ automobilių.

Šiuo metu kompanija turi daugiau užsakymų negu gali pagaminti automobilių. Tai – savaime puiki reklama. Tuo metu kompanijos vadovas Elonas Muskas nuolatos pabrėžia, kad „Tesla“ stengiasi kurti revoliucines technologijas. Pasak jo, kiekviena „Tesla“ automobilio detalė yra inžinerijos viršūnė.

„Tesla“ vadovas nesijaudina dėl reklamos. Jeigu būtų nuspręsta skirti biudžetą reklamai, kompanija šiuos pinigus, ko gero, panaudotų tobulindama savo gaminamus automobilius, taigi jie taptų dar įspūdingesni, o apie tai kalbėtų dar daugiau žmonių. Taigi pats kompanijos produktas yra gera reklama.

Be to, kompanijos vadovas E.Muskas dažnai duoda įvairius interviu, kuriuos skelbia savo „YouTube“ paskyroje bei socialiniuose tinkluose. Kodėl tiek daug žmonių nori interviu iš E.Musko? Nes jis dirba su daug įdomių projektų. Tai – dar vienas būdas reklamuoti savo produkciją.

Taigi ko „Tesla“ sėkmės istorija mus išmoko?

Pirmiausia, reikia pagaminti tai, kas būtų vertinga ir rūpėtų žmonėms. Tai yra sudėtinga, tačiau tai – rinkodaros šerdis. Geriausias būdas pranešti apie vertingą produktą yra pagaminti kažką vertingo ir itin svarbaus rinkai. Jeigu produkto vertė yra savaime regima, reklama taip pat bus savaiminė. Pasak E.Musko, elektriniai automobiliai yra vertingi rinkai, nes tai yra transporto ateitis. Be to, juos pagaminti yra nepaprastai sudėtinga.

Antra, reikia papasakoti istoriją, kuri sklistų iš lūpų į lūpas. Steve‘as Jobsas buvo meistras istorijų pasakojimo srityje. Panašių bruožų turi ir E.Muskas, kurio pasitikėjimas savimi tiesiog veržiasi per kraštus. Tačiau istorija negali meluoti. Kartais istoriją gali pasakoti jos nelabai mokantis perteikti žmogus, tačiau jei ji pati „užkabina“, ji sklis iš lūpų į lūpas. Juk pats „iPhone“ telefonas buvo gera istorija, nes žmonėms patiko turėti internetą ir muziką savo kišenėje. Elektriniai automobiliai taip pat yra gera istorija. Geriausios istorijos yra įkvepiančios, atspindinčios aistrą ir triumfą.

Šaltinis: Referralcandy.com

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.