Guodžianti vieno keleivio istorija: lėktuve pamesti daiktai kartais sugrįžta

Vertingus daiktus lėktuvuose žmonės palieka nuolat. Tai – išsiblaškymo ir mieguistumo rezultatas. Tačiau kas su jais nutinka? Ši istorija suteikia vilties, kad jei kada nors ką nors paliktumėte lėktuve, jums pavyktų šį daiktą atgauti.

 Šią istoriją viename forume papasakojo „British Airways“ keleivis, skridęs iš Londono į Torontą.<br> 123RF nuotr.
 Šią istoriją viename forume papasakojo „British Airways“ keleivis, skridęs iš Londono į Torontą.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-01-24 10:03

Šią istoriją viename forume papasakojo „British Airways“ keleivis, skridęs iš Londono į Torontą. Šis žmogus skrido verslo klase nauju „Airbus A350“, o jo salonas yra įrengtas labai prabangiai ir funkcionaliai. Čia labai daug vietos keleivių daiktams, tačiau tai yra ir privalumas, ir trūkumas: visose tose kišenėlėse ir stalčiuose lengva pamiršti savo asmeninius daiktus.

Taip šiam keleiviui ir nutiko – vienoje kišenėlėje jis paliko savo elektroninę knygų skaityklę. Atvykęs į viešbutį, jis susisiekė su „British Airways“ ir oro linijos jį patikino, kad savo prietaisą jis galės atsiimti prieš kelionę namo. Tačiau vyras apie skaityklę pamiršo ir ją prisiminė tik laukdamas netoli išvykimo vartų. Greitai suradęs „British Airways“ darbuotoją jis vėl ėmė prašyti savo prietaiso. Keletas skambučių ir keleivis išgirdo žinią, kad surasti „Kindle“ laiku, deja, nepavyks. Vyras išvyko į Londoną mintyse jau atsisveikinęs su savo skaitykle.

Tik atvykęs namo jis vėl gavo žinutę iš „British Airways“ – oro linijų atstovai džiugiai pranešė, kad surado skaityklę ir ji vis dar Toronte. „British Airways“ skaityklę keleiviui išsiuntė kurjeriu ir žmogus vėl džiaugiasi atgavęs prarastą prietaisą.

Tik kodėl oro linijos taip stengėsi dėl kažkokios skaityklės? Na, žinoma, ne dėl skaityklės – o dėl verslo klasės keleivio. Viena vertus, verslo klasės keleiviai oro linijoms yra vertingi. Kita vertus, „Club World“ salonas yra išskirstytas į pavienes vietas, todėl įrodyti daiktų priklausomybę konkretiems keleiviams yra labai lengva.

O kodėl „Kindle“ iškeliavo „FedEx“, o ne kitu „British Airways“ reisu? Šis klausimas yra šiek tiek įdomesnis. Oro linijos, kaip ir kitos bendrovės, turi dvi puses – administracinę ir vykdomąją. Vykdomoji veiklos pusė – tai skrydžių palydovai, pilotai, technikai, oro uostuose dirbantys žmonės. Administracinė – tai biuruose vykdoma veikla. Vos tik pamestas daiktas peržengė ribą į administracinę kompanijos pusę, išsiųsti ją bet kokia siuntų tarnyba tapo paprasčiau nei kitu „British Airways“ reisu.

Pamestas mažas prietaisas yra niekis, palyginti su tuo, ką patiria milijonai keleivių kasmet. 2018 metais oro linijos pametė beveik 25 milijonus lagaminų. Didžioji jų dalis sugrįžo į savininkų rankas – bet dalis kažkur dingo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: ar turite už ką balsuoti, ponia Seimo pirmininke?