Čikagoje įsikūrusi oro linijų bendrovė prieš kelerius metus ėmė spausdinti savo lėktuvuose dalijamą žurnalą „Hemisphere“ ant lengvesnio popieriaus, dėl ko vienas žurnalas tapo 28 gramais lengvesnis – ir dabar sveria vos 194 gramus.
„United Airlines“ valdo 744 orlaivius, kurių dydis skiriasi – kiekvienas jų gali skraidinti nuo 50 iki 366 keleivių. Įprastas „Boeing 737“ skraidina 179 keleivius, todėl 28 gramais sumažėjęs žurnalo svoris reiškia, kad toks lėktuvas vieno skrydžio metu tampa lengvesnis 5 kilogramais.
Oro linijos teigia, kad toks nedidelis žurnalio svorio sumažėjimas padeda sutaupyti net 643 000 litrų degalų per metus – arba net 290 000 JAV dolerių metinių kuro išlaidų.
2017 metais „United Airlines“ sustabdė bemuičių prekių – tokių kaip kvepalai, šokoladas ar alkoholis – prekybą skrydžių metu. Dėl šios priežasties kompanijai pavyksta sutaupyti 5,2 milijonus litrų kuro per metus – arba 2,3 milijonus JAV dolerių kurui, kasmet.
Taip pat oro linijos nuo 2014 metų ėmė naudoti taupesnius „Boeing 787 Dreamliner“ lėktuvus, kurių užsakė 49. Anot „Boeing“, orlaivis „787 Dreamliner“ buvo pirmasis komercinis lėktuvas, pagamintas ne iš aliuminio, o iš anglies pluošto – todėl yra 20 procentų ekonomiškesnis nei senesnės kartos modelis.
„United Airlines“ naujuosius „Boeing 787 Dreamliner“ lėktuvus ėmė naudoti skrydžiams iš JAV į Australiją. Štai skrydis iš Sidnėjaus (Australija) į Hiustoną (JAV) trunka 15 valandų ir 40 minučių, o atgal – 17,5 valandų. Šio skrydžio metu įveikiamas atstumas sudaro 13850 kilometrų ir 2018 metais buvo ketvirtas ilgiausias pagal įveikiamą atstumą komercinis skrydis pasaulyje.