Brangių telefonų draudimas - ką mokate ir ką gaunate?

Koks baisiausias kiekvieno išmaniojo telefono savininko košmaras? Skilęs 5 colių aukščiausios raiškos ekranas? Koja užkliuvus už laido išlūžęs USB įkrovimo lizdas? Lėtai grimztantis link baseino dugno prieš tris dienas už metų santaupas nusipirktas naujausias „Galaxy“? Sekundei nusigręžus sausakimšame bare „pabėgęs“ telefonas ir jokių liudininkų? Visa tai iš košmaro į mažą nemalonumą gali paversti paprasčiausias draudimas. Sakote – brangu? „Tele2“ ir „PZU Lietuva“ siūlo telefonų draudimo paslaugą, kuri nepriklausomai nuo modelio kainuos 14,99 lito per mėnesį.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 10, 2013, 2:03 PM, atnaujinta Feb 19, 2018, 9:45 PM

Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ statistika rodo, kad dažniausiai draudžiami ir apgadinami įrenginiai yra išmanieji telefonai. Tad nors ir ilgai laukusi, stebėjusi, kaip sekasi anksčiau tokį draudimą pasiūliusiems konkurentams, pagaliau ir bendrovė „Tele2“ kartu „PZU Lietuva“ pasiūlė klientams telefonų draudimo paslaugą.

Naujovė yra ta, kad telefonų draudimas bus parduodamas ypač paprastomis sąlygomis – už vieną kainą visiems modeliams. Toji kaina – 14,99 Lt. Taigi kuo brangesnį telefoną pirksite, tuo labiau apsimokės draustis.

Anot kompanijos atstovų ypač toks draudimas naudingas perkant brangesnius vidutinio ir premium segmentų telefonus. Jų turėtojai draudimą gaus maždaug du kartus pigiau nei dabar siūloma rinkoje.

„Kas antras parduodamas telefonas yra išmanusis, kaip niekad populiarūs brangesnių modelių telefonai. Tokio telefono praradimas būtų rimtas nuostolis, tad draudimas tikrai padės sutaupyti. Be to, paslauga lengva pradėti naudotis – ją siūlome labai paprastomis ir aiškiomis sąlygomis“, – sakė Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas.

„Gerėjant žmonių finansiniams lūkesčiams, jie įsigyja vis daugiau brangesnių įrenginių, bet išmoktos finansinio saugumo pamokos nėra pamirštos, todėl žmonės linkę apsidrausti nuo nuostolių. Pirkinių draudimas yra viena sparčiausiai populiarėjančių paslaugų – per gruodį sudarėme tiek sutarčių su paslaugos platinimo partneriais, kiek per visą praėjusį pusmetį“, – teigė Rimtas Vaitkunskas „PZU Lietuva“ Naujų pardavimo kanalų skyriaus vadovas.

„PZU Lietuva“ patirtis Lietuvoje ir Lenkijoje rodo, kad pavagiamas ar sugadinamas kas penkioliktas apdraustas įrenginys. Todėl ypač daug dėmesio žmonės skiria vaikams skirtų pirkinių apsaugai – apdraudžiamas kas antras toks įrenginys. Daugiau nei pusė apdraudžiamų daiktų yra nešiojamieji įrenginiai: telefonai, kompiuteriai, fotoaparatai ir pan. 62 proc. draudėjų pasirenka 2 metų draudimo laikotarpį.

„PZU Lietuva“ naujus „Tele2“ salonuose ir internetu perkamus telefonus draus dviejų metų laikotarpiui. Draudimo įmokos bus kas mėnesį įtraukiamos į ryšio paslaugų sąskaitą. Telefono draudimo apsauga galios ir iki 60 dienų būnant užsienyje.

Konkurentų pasiūlymai

Kiti Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai įrenginių draudimo kainą nustato atsižvelgdami į jų vertę. „Omnitel“ pigiausius, iki 300 Lt kainuojančius, telefonus siūlo apdrausti už 2,99 Lt per mėnesį, iki tūkstančio litų kainuojantys telefonai draudžiami už 7,5 Lt per mėnesį, 1–1,5 tūkst. Lt kainuojančių telefonų draudimas atsieina 9,5 Lt per mėnesį. Brangesni išmanieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai, parduodami po 1,5–2,4 tūkst. Lt, draudžiami už 16 Lt mėnesinį mokestį, o už dar brangesnių įrenginių draudimą reikia mokėti 27,5 Lt per mėnesį. „Bitė Lietuva“ pigiausius telefonus draudžia už 6 Lt per mėnesį, iki 800 Lt kainuojančius telefonus – už 10 Lt mėnesinį mokestį, apie tūkstantį litų kainuojantys telefonai apdraudžiami už 20 Lt per mėnesį. Brangesnių įrenginių draudimo kaina „Bitėje“ dar didesnė: apie 1,8 tūkst. Lt kainuojantį telefoną siūloma drausti už 40 Lt mėnesinį mokestį, o norint apdrausti daugiau nei 2,2 tūkst. Lt kainuojančius telefonus ar planšetes teks kas mėnesį sumokėti po 50 Lt.

„Bitės Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė teigia, kad draudimo paslauga naudojasi maždaug kas penktas telefono pirkėjas. „Vagystės atveju žmogus gali ne tik prarasti telefoną, bet ir sulaukti didelės sąskaitos už pokalbius, todėl pagal „Bitės“ telefonų draudimo sąlygas, mes vieninteliai padengiame iki 1500 Lt žalą už pokalbius. Savo klientams taip pat siūlome ir telefonų garantinį „Be rūpesčių“, kuris pasirūpina greitu ir kokybišku klientų telefonų garantiniu aptarnavimu“, – sako R.Latinytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.