Tokio paties tipo keleivinis lėktuvas, kaip ir praėjusią savaitę Ahmedabade įvykusios „Air India“ tragedijos metu, skrido į Naująjį Delį, bet grįžo atgal, kai pilotas įtarė techninę lėktuvo problemą, „Air India“ atstovas spaudai sakė „Sky News“.
Kol kas nežinoma, kokią įtariamą techninę problemą nurodė pilotas.
Skrydis AI315 iš Honkongo pirmadienį pakilo 12.16 val. vietos laiku ir nusileido po kiek daugiau nei valandos, kaip rodo „Flightradar24“ stebėjimo duomenys.
Oro bendrovės „Air India“ atstovas spaudai naujienų kanalui „Sky News“ sakė, kad oro bendrovė dar nenustatė, ar iš tiesų kilo kokia nors techninė lėktuvo problema, tačiau pilotas tur ėjo kažkokį įtarimą ir priėmė sprendimą skrydžio nebetęsti.
„Teikiame visą būtiną pagalbą keleiviams ant žemės, kad kuo labiau sumažintume nepatogumus dėl šio nenumatyto sutrikimo“, – pridūrė atstovas spaudai.
Po skrydžio buvo atliekamas lėktuvo patikrinimas, pranešė „Reuters“.
„Boeing“ iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti skrydžio iš Honkongo į Naująjį Delį aplinkybes.
Tai įvyko praėjus vos kelioms dienoms po to, kai netrukus po pakilimo iš Ahmedabado oro uosto vakarų Indijoje katastrofiškai sudužo „Air India Dreamliner“ lėktuvas. Žuvusių žmonių skaičius pasiekė 279, vienas žmogus liko gyvas.
Parengta pagal „Sky News“ inf.