Naujas iššūkis: moterys tarp krūtų laiko „Coca-Cola“ skardinę

Praėjusią vasarą internetas sprogo nuo vaizdo įrašų, kuriuose žmonės pilasi ant savęs ledinį vandenį. Dabar populiarėja naujas iššūkis – moterys tarp krūtų laiko „Coca-Cola“ skardines ir buteliukus taip siekdamos surinkti pinigų krūties vėžio tyrimams.

Moterys skatinamos nusifilmuoti arba nusifotografuoti su „Coca-Cola“ skardine, įsprausta tarp krūtų, ir taip atkreipti dėmesį į kovą su krūties vėžiu.<br>„Facebook“ nuotr.
Moterys skatinamos nusifilmuoti arba nusifotografuoti su „Coca-Cola“ skardine, įsprausta tarp krūtų, ir taip atkreipti dėmesį į kovą su krūties vėžiu.<br>„Facebook“ nuotr.
Moterys skatinamos nusifilmuoti arba nusifotografuoti su „Coca-Cola“ skardine, įsprausta tarp krūtų, ir taip atkreipti dėmesį į kovą su krūties vėžiu.<br>„Facebook“ nuotr.
Moterys skatinamos nusifilmuoti arba nusifotografuoti su „Coca-Cola“ skardine, įsprausta tarp krūtų, ir taip atkreipti dėmesį į kovą su krūties vėžiu.<br>„Facebook“ nuotr.
Iššūkį išbandė ir kai kurie vyrai.<br>„YouTube“ nuotr.
Iššūkį išbandė ir kai kurie vyrai.<br>„YouTube“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

lrytas.lt

May 31, 2015, 8:31 PM, atnaujinta Nov 25, 2017, 11:38 AM

„Hold A Can Of Coke With Your Boobs“ skatina moteris nusifilmuoti arba nusifotografuoti su gaiviojo gėrimo skardine, įsprausta tarp krūtų, ir taip atkreipti dėmesį į kovą su krūties vėžiu.

Tiesa, šį iššūkį pradėjo ne krūties vėžio gydymu susirūpinusios organizacijos, o Kalifornijoje veikianti modelių agentūra. Ji į savo interneto puslapį pradėjo kelti nuotraukas merginų, kurios krūtine laiko įvairius gaiviųjų gėrimų buteliukus ir skardines.

Prie kiekvienos nuotraukos buvo pateikiama nuoroda į Amerikos krūties vėžio tyrimų fondą, kuriam skatinama paaukoti pinigų.

Tačiau nei šis fondas, nei „Coca-Cola“, kurios gėrimai naudojami šio iššūkio metu, kampanija nebuvo labai sužavėti.

Fondas paskelbė, kad neremia šios kampanijos, neturi apie ją informacijos, bet papildomas aukas, surinktas jos metu, priims.

Nors šis iššūkis reikalauja daugiau drąsos nei ledinio kibiro iššūkis, per kurį amiotrofinei lateralinei sklerozei (ALS) gydyti buvo paaukota daugiau nei 100 mln. dolerių, internete pradėjo plisti ir kitų iššūkiui pasiryžusių merginų nuotraukos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.