Japonai kraustosi iš proto dėl juodųjų mėsainių

Juodos bandelės, juodas sūris, net padažas – ir tas juodas. Japonijos „Burger King“ greito maisto restoranų koziris – neįprastos spalvos mėsainis, vieniems primenantis maisto produktą, kurio galiojimo terminas baigėsi prieš tris metus, kitiems – gurmanišką patiekalą, viliojantį ne tik savo išvaizda, bet ir išskirtiniu skoniu.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 17, 2014, 10:29 AM, atnaujinta Jan 30, 2018, 5:27 PM

„Kuro“ (japoniškai – juoda spalva) mėsainis – toli gražu ne atgrubnagių virtuvės šefų klaida. Įspūdingai atrodančiam patiekalui juodą spalvą suteikia subtilūs ingredientai. Štai bandelės ir sūris pajuoduoja dėl bambuko anglies, o padažas juodą spalvą įgauna sumaišius pomidorų ir sojų padažus bei pridėjus kalmarų rašalo. Mėsos paplotėliai, pagardinti juodaisiais pipirais, svogūnais ir česnakiniu padažu, regis, išvengė „juodosios“ transformacijos.

„Burger King“ atstovai spaudai tikina, kad tai – jau trečiasis kartas, kai išalkę klientai restoranuose išvysta neįprastą mėsainį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.