Šis apdovanojimas sutapo su naujojo kulinarinio žurnalo „Skonio džiunglės“ išleidimu. Skaitytojai iš tiesų galės užuosti džiunglių kvapą, nes VMG sukūrė pirmąjį pasaulyje kvepiantį kulinarinį žurnalą, kurio gamybos metu buvo įdėta itin daug rankų darbo. Tiesa, VMG pasirinktas džiunglių kvapas atsiskleidžia ne iš karto, o tik vartant puslapius, kai išgaruoja naujiems žurnalas įprastas dažų kvapas.
„Pasaulinis įvertinimas tik paskatino toliau eiti į priekį ir įgyvendinti naujas drąsias idėjas. Skaitytojams nereikės net atsiversti naujojo kulinarinio žurnalo, kad pamatytų pokyčius.
Pasikeitusi forma, daugiau puslapių, naujos koncepcijos viršelis ir net kitoks įpakavimas, slepiantis staigmeną – pirmą kvepiantį kulinarinį žurnalą pasaulyje! Norime būti įdomūs, intriguoti, todėl nuolat ieškome įvairių dizaino sprendimų“, – atskleidžia Alfas Ivanauskas, VMG kulinarinio žurnalo vyr. redaktorius.
Žurnalo turinys taip pat pasipildė naujomis rubrikomis. Be jau VMG prekės ženklu tapusių originalių receptų ir išskirtinių fotosesijų, atsirado profesionalios įžvalgos verslui ir vartotojui, speciali skiltis Lietuvos maisto tinklaraštininkams, įvairūs tyrimai ir bandymai, viešos degustacijos, geriausių pasaulio kulinarijos meistrų istorijos.
Kaip pabrėžė A. Ivanauskas žurnalo redaktoriaus skiltyje, šioje srityje dirbantys žmonės turi ne konkuruoti, o vienytis ir kartu kelti bendrą Lietuvos stalo kultūros lygį.
„Siekiame, kad VMG kulinarinis žurnalas ir jau tradicija tapę kulinariniai apdovanojimai būtų tvirta maisto srityje dirbančių specialistų bendradarbiavimo platforma“, – teigia A. Ivanauskas, šįkart visus žurnalo skaitytojus kviečiantis pakeliauti po Honkongą.
VMG įvertinimas tarptautiniuose apdovanojimuose buvo pastebėtas ir Kinijos leidėjų. Su jais yra bendradarbiaujama ir jau greitai VMG kulinarinis žurnalas atsidurs Pekine.