Žinomą restoraną sukritikavęs kaunietis sulaukė savininkės grasinimų

Su naujų restoranų ar užeigų banga populiarėja ir maisto kritikų tinklaraščiai, kuriuose pliekiami apsileidėliai restoranų savininkai ir giriami tie, kurie išmano, kas yra geras maistas, ir jaučia pagarbą klientui.

Žinomame Kauno restorane Riebų Katiną nuvylė ne tik kepsnys. <br> „Riebus katinas“ nuotr.
Žinomame Kauno restorane Riebų Katiną nuvylė ne tik kepsnys. <br> „Riebus katinas“ nuotr.
Žinomame Kauno restorane tokius vaizdus užfiksavęs kaunietis užsitraukė restorano savininkės pyktį.<br> „Riebus katinas“ nuotr.
Žinomame Kauno restorane tokius vaizdus užfiksavęs kaunietis užsitraukė restorano savininkės pyktį.<br> „Riebus katinas“ nuotr.
 Riebiu Katinu pasivadinęs vyras turi sukūręs savo vertinimo sistemą iš penkių balų, tiksliau, katino nagučių, pagal kurią vertina maistą, interjerą, aptarnavimo kokybę, švarą.<br> R.O.Danelienės pieš.
 Riebiu Katinu pasivadinęs vyras turi sukūręs savo vertinimo sistemą iš penkių balų, tiksliau, katino nagučių, pagal kurią vertina maistą, interjerą, aptarnavimo kokybę, švarą.<br> R.O.Danelienės pieš.
Daugiau nuotraukų (3)

Lina Šaltė („Lietuvos rytas“)

2017-07-28 22:41, atnaujinta 2017-09-13 11:07

Supažindiname jus su populiaraus apie restoranus rašančio tinklaraščio „Riebus katinas“ autoriumi – kauniečiu, nutarusiu neviešinti nei veido, nei vardo, nei pavardės.

„Nesu nusikaltėlis ar ieškomas asmuo. Ir dėl savo rašinių nieko nebijau. Noriu kuo ilgiau išlikti nežinomas, kad patiekalus gaučiau tokius, kokius kavinė patiekia visiems, o ne specialiai paruoštus maisto kritikui.

Nenoriu, kad mane atpažinęs virėjas atbėgtų manęs pasitikti. Nemanau, kad tuomet vertinimas būtų objektyvus. Džiaugiuosi, kad kol kas esu eilinis klientas“, – aiškino pseudonimu prisidengęs vyras.

Jo rašomo tinklaraščio krikštamote pati to nežinodama tapo viena garsi kaunietė, turinti restoraną šalia Kauno.

„Nešvara ir patiektas maistas taip nemaloniai nustebino, kad privertė brūkštelti apie tai feisbuke. O neadekvati savininkės reakcija į mano įrašą ir grasinimai susidoroti pastūmėjo rašyti toliau“, – pasakojo tinklaraščio autorius.

Itin nepakantus nešvarai ir netvarkai vyras dėl to jau išjuokė ne vieną išliaupsintą užeigą.

Kaunietis dažniausiai lankosi populiariose užeigose ar restoranuose, kuriuos pamėgo daugybė žmonių. Kai kuriems šlovės aureolę nuplėšia, o kai kuriuos įvertina puikiai.

Riebiu Katinu pasivadinęs vyras turi sukūręs savo vertinimo sistemą iš penkių balų, tiksliau, katino nagučių, pagal kurią vertina maistą, interjerą, aptarnavimo kokybę, švarą.

Vyras teigia daug metų dirbęs restoranuose su garsiais Lietuvos virėjais. Ragavęs jų pagamintų šedevrų ir matęs patenkintų klientų.

„Manau, kad virėjais ne tampama, o gimstama. Geras virėjas – tai pašaukimas, gero maisto pomėgis bei pagarba klientui. Šiuo metu mano verslas neturi nieko bendra su viešuoju maitinimu. Tad nereikėtų manyti, kad „Riebus katinas“ – tai įrankis susidoroti su konkurentais.

Greičiau tai spyris į užpakalį apsileidėliams arba padėka tiems, kurie gerbia klientus“, – atskleidė vyras.

Suskaičiavęs vertinimus kaunietis neslepia – kol kas jo tinklaraštyje daugiau kritikos nei pagyrų.

„Norėtųsi tik girti restoranus. Mėgstu skanų maistą, pagamintą su meile. Bet kai gaunu kažkokį nesusipratimą lėkštėje, vertinimą išlieju tinklaraštyje“, – pasakojo vyras.

Riebaus Katino apžvalgos, skelbiamos portale lrytas.lt, daugeliu atvejų sulaukė audringos komentatorių reakcijos – kaunietis nevengia kandžių replikų, kritikos ir moralų. Kai kurie skaitytojai jį palaiko, o kiti lieja pyktį ant autoriaus.

„Protingas restorano savininkas sureaguos taip: padėkos man už straipsnį ir kritiką, rimtai pasikalbės su kolektyvu, išsiaiškins priežastis, dėl kurių kavinė atsidūrė tokioje situacijoje, ir stengsis tai pakeisti.

Na, o kvailas savininkas parašys man asmeninę žinutę su grasinimais susidoroti“, – kaunietis neslėpė gavęs ir tokių žinučių.

Išjuokto žinomo Kauno restorano savininkė pažadėjo, kad iš Riebaus Katino teliks šlapia višta.

Bet žodžio kišenėje neieškantį vyrą tokie atvejai tik dar labiau įkvepia ieškoti gerų restoranų ir peikti apsileidėlius.

„Kiekviename mieste galėčiau įvardinti bent po vieną maitinimo įstaigą, į kurią malonu užsukti. Mano svajonė – kad būtų kuo daugiau tokių vietų, į kurias žmonės su šeima eitų ne tik savaitgaliais, bet ir darbo dienomis pavakaroti, pasidžiaugti geru maistu.

Nesuprantu maitinimo įstaigų, kurių valgiaraštyje gali rasti kone visų žinomiausių virtuvių patiekalų. Man juoką visada sukelia valgiaraštis, kuriame rasi ir picų, ir cepelinų, šaltibarščių, jūrų gėrybių patiekalų, mėsainių.

Universalių virėjų nėra, mokėti gaminti viską – dar nereiškia, kad pagamintas maistas bus būtent toks, kokį gamina tos šalies virėjai“, – įsitikinęs restoranų kritikas.

Tinklaraščio autorius, iš pradžių planavęs tik aprašyti ir įvertinti apsilankymus restoranuose, tinklaraštyje nutarė dar ir rinkti blogiausią Lietuvoje kepsnį.

„Kai pamačiau, kokius kepsnius sugeba pagaminti virėjai profesionalai ir dar nebijo patiekti jų klientui, kilo ir „Prasčiausio LT kepsnio“ nominacijos idėja“, – aiškino tinklaraštininkas.

Jis tikisi, kad „Riebus katinas“ ir kiti panašūs tinklaraščiai privers maitinimo įstaigas pasitempti, dėl to žmonės pradės dažniau lankytis kavinėse nebijodami vėl nusivilti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.