Restorane kepsnio teko laukti valandą, bet labiausiai papiktino ne tai

Kai pustuščiame restorane lauki kepsnio apie valandą, pradedi tikėti, kad tai bus kažkas įdomaus. Nes meniu nuotraukose patiekalai privertė ne kartą nuryti seilę.

 Kiaulienos kepsnys, pasak autoriaus, buvo nei įpjaunamas, nei sukramtomas.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 Kiaulienos kepsnys, pasak autoriaus, buvo nei įpjaunamas, nei sukramtomas.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 Kiaulienos kepsnys karštoje keptuvėje.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 Kiaulienos kepsnys karštoje keptuvėje.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 Meniu.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 Meniu.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
Daugiau nuotraukų (3)

Riebus katinas

Oct 18, 2018, 7:33 PM, atnaujinta Jan 5, 2019, 3:15 PM

Pradėkime nuo kepsnio patiekimo. Mėsa uždėta ant garnyro. Keptuvėlė, kurioje patiekalas buvo patiektas, buvo per maža, kad galėčiau pastumti garnyrą į šoną ir turėčiau vietos mėsai pjaustyti. 

Po kelių nevykusių bandymų atpjauti mėsos gabaliuką aš paprašiau padavėjos lėkštutės, į kurią perkėlęs mėsą toliau bandžiau ją pjaustyti. Buvo sunku ją ne tik pjaustyti, bet dar  dar sunkiau buvo ją kramtyti. Kramtymas priminė senos gumos voliojimą burnoje...

Mintyse pradėjau kurpti ir gamybos procesą, ką reikia daryti su mėsa, kad ją taip išsausintum. Jos  suminkštinti nepadėjo ir padažas. 

Kad pasigamintumėte kažką panašaus namie, jums reikia dieną išsikepti mėsą, vakare prieš einant miegoti ją pašildyti, bet dar nevalgyti, nes tuomet ji dar bus kažkiek sultinga. Atvėsinkite ir padėkite į šaldytuvą. Na, o kitą dieną įpilkite į keptuvę šiek tiek vandens ir ant mažos ugnies toliau sausinkite mėsą. Tada gausite kažką panašaus, ką valgyti bandžiau ir aš. 

Bet geriau pagalvojus, vargu, ar čia buvo naudojamas toks ilgas mėsos naikinimo procesas. Labiau tikėtina, kad ši kiaulė buvo pati seniausia planetoje, kurios nesunaikino nei rusų okupacijos laikotarpis, nei šiuolaikiniai kiaulių marai, o ji pati atėjo į šį restoraną ir pavargusi nuo ilgaamžiškumo atsidavė mirčiai. 

Atpjovęs kelis gabaliukus ir nebenorėdamas kankinti dantų, mėsgalį atidaviau padavėjai prašydamas, kad jį perduotų virėjui – tegu įvertina savo šedevrą... 

Tokiose situacijose labiausiai gaila padavėjų, kurios turi raudonuoti, atsiprašinėti, dengti savo kūnu tuos, kurie „atsipūtę“ virtuvėje dalina kiaulieną, kuri matyt, sėdėjo prie vieno stalo su pačiu Leninu, o prie Brežnevo jau buvo išėjusi į užtarnautą pensiją.

Sąskaitoje kepsnys nefigūravo, padavėjos siūlymas pakeisti į kažką kitą manęs irgi nesugundė. Išėjau labai nelaimingas, nes suvalgyta trintų baravykų sriuba alkio nenumalšino.

Veiksmas vyko Kauno „Akropolyje“ įsikūrusiame „La Crepe“. 

Tokia apžvalga pasidalino Riebu katinu pasivadinęs tinklaraštininkas.

Ką apie tai mano „La Crepe“ vadovai? Atsako rinkodaros skyriaus vadovė Lina Nikonovaitė.

– Ar „La Crepe“ dažnai sulaukia klientų kritikos? 

– Žinoma, kaip ir apie kiekvieną restoraną, apie „La Crepe“ atsiliepimų – tiek teigiamų, tiek neigiamų būna, tačiau pastarieji tikrai nėra dažni. Kaip galima numanyti iš pavadinimo, klientai „La Crepe“ yra pamėgę visų pirma dėl jos specializacijos – kuo įvairiausių blynų ir blynelių. 

– Ar kritika būna pagrįsta? Ar tai padeda tobulėti?

– „Amber Food“ yra didžiausias restoranų tinklas Lietuvoje, turintis kelių dešimtmečių patirtį viešojo maitinimo sektoriuje, todėl turime puikiai veikiančią skundų ir neigiamų atsiliepimų nagrinėjimo sistemą, kuri mums leidžia tobulėti. Išgirdę tokį atsiliepimą, mūsų specialistai iškart vykstą į konkrečią maitinimo įstaigą, bendrauja su virtuvės bei aptarnaujančiuoju personalu, kuris tuo metu dirbo. Iš patirties galiu pasakyti, kad visuomet yra du požiūriai į tokias situacijas, o jos pačios beveik niekada nebūna „nei juodos, nei baltos“. 

Restoranų kontrolė vyksta visą laiką, tačiau neigiami atsilepimai tampa savotišku katalizatoriumi konkrečiose įstaigose tą kontrolę sustiprinti. Kartais pateikiami visi duomenys ir išsiaiškinama, jog tiek aptarnavimo sistema, tiek patiekalų kokybė restorane yra kokybiški ir veikia be priekaištų. Kartais gi įsitikiname, kad išties yra trūkumų. Tokiais atvejais stengiamės sustiprinti vietos personalą, rengiame papildomus mokymus, kurį laiką paliekame mūsų specialistus padidintai kontrolei. 

Tad apskritai tikrai vertiname konstruktyvią kritiką, nes ji padeda tobulėti. Jei tik ji nėra išgalvota, grįsta emocijomis, ar, pavyzdžiui, skirta generuoti turiniui, kuris, be kita ko, gali būti ir jos autoriaus pajamų šaltinis...

– Ar jums atrodo pagrįsta Riebaus katino kritika? 

– Galima pajuokauti, kad visai neblogai, jei pagrindinis kritikos argumentas, jog patiekalas netilpo į keptuvėlę... Galbūt patogumo prasme tai ir nebuvo idealu, tačiau tai visiškai subjektyvu, o štai porcijos dydžiu skųstis klientas tikrai negalėjo.

Būtų nesąžininga mums dabar vertinti skonines savybes ir sakyti, jog jos buvo geros arba blogos – mes to tiesiog nežinome. Galime tik pasakyti, kad patiekalai keptuvėlėse pas mus gyvuoja kokius 7–8 metus, ir mūsų svečiai būtent dėl jų atkeliauja į restoranus. Iškalbingas ir faktas, kad iki šiol nė karto nebuvome gavę neigiamo atsiliepimo apie juos. 

Informacija dėl šio atvejo taip pat perduota atsakingiems asmenims, kad dar sykį būtų patikrintos žaliavų ir gamybos kokybės užtikrinimo procedūros. 

Puikiai vertiname ir „La Crepe“ padavėjų darbą, dėl kurio, kaip suprantame, pretenzijų neturi ir pats nuomonės autorius. Situacija buvo sprendžiama vietoje ir operatyviai, neįtikęs patiekalas neįtrauktas į sąskaitą, vietoje jo pasiūlytas kitas. Manau, kad dėl tokių skundų klientas tokios geranoriškos reakcijos sulauktų toli gražu ne kiekviename Lietuvos restorane.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.