Po pietų restorane užvirė pyktis: „Užsisakykite laidotuvių vainiką“

ATA. Mirė dar viena maitinimo įstaiga mano akyse. Dar tikėjau, kad ji gali pasikeisti, bet šiandien eilinį kartą paslydau. Kauno „Akropolyje“ man asmeniškai pavalgyti nėra kur, nebent paėst. Nekalbu apie kavinukes, kurios gražiais ir brangiais pyragėliais dar bando išspausti kažkokį pelną. Kalbu apie tuos, kurie yra įsitikinę, kad gali maitinti žmones. 

 BBQ šonkauliai, 7,40 euro.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 BBQ šonkauliai, 7,40 euro.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 BBQ šonkauliai restorano meniu.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 BBQ šonkauliai restorano meniu.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 BBQ šonkauliai, 7,40 euro.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 BBQ šonkauliai, 7,40 euro.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 Riebus katinas.
 Riebus katinas.
Daugiau nuotraukų (4)

Riebus katinas

Feb 6, 2019, 10:12 PM

Negi jums, „Charlie Pizza“, niekas nesakė, kad jūs esate nerealūs svajokliai ir apsileidėliai? Svajokliai, nes manote, jog mokate gaminti maistą žmonėms. O apsileidėliai, nes netobulėjate – degraduojate kaip maitinimo įstaiga. Kodėl jūs įsileidžiate į kavinę žmones, jei gaminate kiaulėms? Kodėl aš privalau valgyti tą taukuose plaukusį jovalą, kurį net gražiai sudėti virtuvės veikėjai nepasistengė, o kaip kiaulei sudrėbė į lovį. 

Verdu pykčiu. Nes nesuprantu, kaip reikia grilyje kepti cukinijas, kad jas pakėlus nuo jų lašėtų taukai? Jei sudėtume visą turinį į sietelį ir paliktume valandėlei, net neabejoju – privarvėtų visa stiklinė riebalų. 

Svogūnų žiedai, nors ir pusfabrikačiai, bet kepant juos taip suš..ti gali tik darantis viską ne rankomis, o kojomis. 

Šonkauliai vieninteliai, kuriuos iš bėdos buvo galima bandyti valgyti, ir tai tik todėl, kad vidury dienos dar buvau nieko nevalgęs. 

Padažas – tragedija, jame net dėl kvapo nepirstelėjo mėlynasis pelėsinis sūris, ką jau kalbėti apie skonį. Būtų 5 proc. skystesnis, ir jau turėtume suvargusias pasukas. O dar kopūstų ir morkų parodija – kam vargintis dėti juos atskirai, reikėjo drėbti ant viso to marmalo, nes, kaip ir minėjau, garnyras nevalgomas, o iš bėdos ėdamas. Aš jo neėdžiau. 

Kodėl pasivadinote taip skambiai „Charlie pizza“, o ne „Silosas“ ar „Kombikormas“, kam klaidinti žmones? Būtų toks pavadinimas, ir jokių pretenzijų – pavadinimas įpareigotų klientą nieko nesitikėti, o ir jūs ramūs, jokių nusiskundimų. Manau, vertėtų būti arčiau to, ką gamina jūsų žmogeliukai (negaliu vadinti tų, kurie tūno jūsų virtuvėje, virėjais, nes tai būtų įžeidimas kitiems šios srities profesionalams).

Ir pabaigai – apie atsiskaitymą, reagavimą į kliento nepasitenkinimą.

Padavėja tik išklausė, nužvelgė besišypsantį taukuotą garnyrą lėkštėje, išklausė mano „pagyrimus“ nevykėliams virtuvėje ir ramiai paklausė: mokėsite grynais ar kortele? Tiesa, dar paklausė: ar turiu nuolaidų kortelę? Neturiu ir man jos nereikia. Sumokėjau tiek, kiek esate užsiprašę už tą riebalyną meniu. Kartu su sultimis sumokėjau 10,10 eurų. 

Tad nuoširdžiai tikiuosi – tų pinigų jums užteks nusipirkti vainikui, o ant gedulingos juostos, jei nesunku, užrašykite: „Ilsėkis ramybėje“. Pasirašo tave visiems laikams palaidojęs Riebus katinas“.

Antroji pusė situaciją vertina kitaip

Kaip šias pretenzijas įvertino „Charlie pizza“?

Pateikiame grupės rinkodaros vadovės Linos Nikonovaitės atsakymą: „Labai gaila, jog šių rašinių autorius ne pirmame tekste tendencingai siekia pakenkti mūsų maitinimo įstaigų įvaizdžiui ir nepagrįstai jas juodina. Nesiimsime komentuoti maisto ar apskritai kultūros suvokimo, kai kalbant apie maistą ir valgymą naudojami tokie epitetai – esame tikri, jog tai įvertins patys skaitytojai.

Detaliai išsiaiškinome minimą situaciją su restoranu ir paaiškėjo, kad patiekus šonkauliukus šis žmogus jokių pretenzijų dėl neva netinkamo jų ar garnyro vaizdo tikrai neišsakė.

Pavalgęs jis tik trumpai paminėjo padavėjai, jog jo netenkino garnyro išvaizda, vis tik nemenką dalį jo taip pat suvalgė, tačiau net nespėjus prie jo prieiti administratorei, jog būtų geriau išsiaiškinta situacija, jis skubiai pasišalino. 

Galbūt žmogui drąsiau tokio pobūdžio atsiliepimus lieti prie klaviatūros, bet jei esama realaus pagrindo, mūsų darbuotojai kritiką priima konstruktyviai, pasistengia ištaisyti situaciją pasiūlydami nuolaidą ar nemokamą patiekalo alternatyvą. 

Šiuo atveju vienintelė detalė, prie kurios galima kibti, yra ta, jog dėl didelės pačių šonkauliukų porcijos jie kiek uždengė ir patį garnyrą.“  

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.