Lietuviai pirmieji Europoje ragauja gaivų miežių gėrimą

Žmonės darosi vis išrankesni ir ieško vis natūralesnių produktų be dirbtinių priedų. Šią tendenciją matydama ir Lietuvoje, tarptautinė bendrovė „Carlsberg Group“ lietuviams pirmiesiems Europoje suteikė galimybę išbandyti natūralų iš miežių išvirtą gaivųjį gėrimą.

 Kol kas prekiaujama dviejų skonių gėrimais – šeivamedžio uogų sulčių su žaliąja citrina ir miško uogų su rozmarinu.<br>Pranešimo autorių nuotr.
 Kol kas prekiaujama dviejų skonių gėrimais – šeivamedžio uogų sulčių su žaliąja citrina ir miško uogų su rozmarinu.<br>Pranešimo autorių nuotr.
 Kol kas prekiaujama dviejų skonių gėrimais – šeivamedžio uogų sulčių su žaliąja citrina ir miško uogų su rozmarinu.<br>Pranešimo autorių nuotr.
 Kol kas prekiaujama dviejų skonių gėrimais – šeivamedžio uogų sulčių su žaliąja citrina ir miško uogų su rozmarinu.<br>Pranešimo autorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 2, 2019, 2:34 PM

Atitikmenų rinkoje „Barley Bros“ neturi. Eksperimentinis produktas iš natūralių sulčių ir miežių jau išbandytas Azijos rinkose, o Lietuva yra pirmoji Europoje, kur galima įsigyti šio gaivaus gėrimo. Nuo birželio juo čia prekiauja Lietuvos gėrimų pramonės lyderė „Švyturys-Utenos alus“, o netrukus „Barley Bros“ bus pristatytas ir Latvijoje bei Estijoje.

Naują verslo kryptį aludariams padiktavo sveikesnės ir natūralios mitybos tendencijos, kurios jau ryškiai pastebimos ir Lietuvoje. Nors gėrimas verdamas iš miežių ir dėl to jį gali pagaminti tik aludariai, alkoholio jame nėra. Taip pat gaivusis gėrimas nėra priskiriamas ir nealkoholinio alaus produktams. 

„Sąmoningas gyvenimo būdas, augantis susirūpinimas savo sveikata bei mityba – tai ryškios pasaulinės vartotojų tendencijos. Statistiškai apie 70 proc. mūsų tikslinės auditorijos stengiasi maitintis sveikiau, žmonės apskritai labiau vertina natūralumą ir dažniau ieško natūralios kilmės produktų. Čia matome didelį potencialą ir džiaugiamės galėdami būti pirmieji Europoje, pristatę savo rinkai natūralią įprastų gaiviųjų gėrimų alternatyvą“, - teigia Andrius Bagdzevičius, bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ rinkodaros vadovas. 

Įmonės teigimu, šiuolaikiniai vartotojai jau supranta pridėtinio cukraus žalą organizmui ir stengtųsi suvartoti jo mažiau, jei tarp gaminių būtų daugiau natūralių pasirinkimų. Todėl pastaraisiais metais maisto produktų gamintojai yra griežčiau reguliuojami ir pastebimai stengiasi mažinti pridėtinio cukraus kiekius.

Tačiau daugeliu atvejų net becukriais vadinami produktai savo sudėtyje turi įvairių saldiklių ir dirbtinių priedų, kompensuojančių pridėtinio cukraus suteikiamą skonį.

„Gamintojai visada siekia įtikti besikeičiantiems vartotojų poreikiams, tačiau net bandydami sekti naujas tendencijas, įvairūs becukriai produktai savo sudėtyje slepia saldiklius ir kitus skonio stimuliatorius. Tuo tarpu „Barley Bros“ grįžta prie natūralumo, o jo išskirtinį skonį kuria miežių salyklo ir natūralių sulčių derinys. Tikime, kad ši kombinacija mūsų gyventojams patiks ir suteiks galimybę atsigaivinti neišsižadant sveikatingumo įsitikinimų“, - sako A. Bagdzevičius. 

Miežių pagrindu gaminamas gėrimas pasižymi švelniu grūdų poskoniu. Kol kas prekiaujama dviejų skonių gėrimais – šeivamedžio uogų sulčių su žaliąja citrina ir miško uogų su rozmarinu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.