Prieskonis – riebalų žudikas. Juo patiekalus gardinkite drąsiai

Ne paslaptis, kad efektyviai deginti riebalus ir sureguliuoti svorį padeda ne tik sveika mityba bei sportas, tačiau ir tam tikri maisto produktai.

Cinamono galima rasti kone kiekvienoje virtuvėje, todėl mokslininkai sureguliuoti svorį norintiems žmonėms rekomenduoja savo gyvenimą šiuo rytietišku prieskoniu gardinti gausiau.<br>123rf nuotr.
Cinamono galima rasti kone kiekvienoje virtuvėje, todėl mokslininkai sureguliuoti svorį norintiems žmonėms rekomenduoja savo gyvenimą šiuo rytietišku prieskoniu gardinti gausiau.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 2, 2018, 9:26 PM

Bene geriausiai žinomas ir mokslininkų įrodytas „riebalų degintojas“ yra aitrioji paprika. Tačiau, norint pajusti poveikį svoriui jos reikėtų suvalgyti nemažai, rizikuojant sukelti tikrą gaisrą burnoje.

Itin aštraus maisto nemėgstantiems ar negalintiems valgyti žmonėms vieno tyrimų centro mokslininkai siūlo kur kas saugesnį, bet nemažiau veiksmingą prieskonį – cinamoną.

Svoris auga neišeikvojus pakankamai energijos, kai maisto medžiagos paverčiamos riebalais. Norint palaikyti normalų kūno svorį, su maistu gaunamos energijos kiekis neturi viršyti išeikvojamos energijos kiekio.

Aktyvios veiklos metu riebalai oksiduojasi ir yra paverčiami energija, todėl nesikaupia papildomi kilogramai. Mokslininkai nustatė, kad cinamonas efektyviai skatina energijos išeikvojimą ir riebalų oksidaciją.

Mokslininkai atliko tyrimą, stebėdami, kokią įtaką išeikvojamai 15 vyrų energijai daro aitriųjų pipirų ir cinamono ekstraktas. Rezultatai patvirtino, kad cinamonas, lygiai taip pat kaip ir aitriosios paprikos, skatina riebalų deginimo procesą.

Mokslininkai nustatė, kad antsvoriui paveikti reikalingas kapsaicino – aitriųjų pipirų ekstrakto – kiekis šiame produkte yra per didelis paprastiems skonio receptoriams ir eksperimente dalyvavusiems vyrams buvo pernelyg aštrus.

Cinamonas, priešingai, kur kas priimtinesnis skonio receptoriams, todėl jo galima suvartoti daugiau, kad gautume reikalingą riebalus deginančios medžiagos kiekį. Cinamono galima rasti kone kiekvienoje virtuvėje, todėl mokslininkai sureguliuoti svorį norintiems žmonėms rekomenduoja savo gyvenimą šiuo rytietišku prieskoniu gardinti gausiau.

Kalėdinis laikotarpis – puikus metas į savo racioną įtraukti ir pamėgti cinamoną.

Juo įprasta gardinti kalėdinius sausainius, pyragus, kitus patiekalus. Daugiau cinamono ant šventinio stalo – mažiau galvos skausmo dėl priaugtų papildomų kilogramų po švenčių.

Turinys pirmą kartą publikuotas 2016 metų gruodžio 1 dieną.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.