Užėjęs į kurorto parduotuvę vyras nustėro: tokia netvarka gresia problemomis

Turbūt ne kartą esate girdėję istorijų, kaip vasarotojai kurortuose apsinuodija maistu. 

Šaldytuve, kur laikomi greitai gendantys produktai, buvo 18,5 laipsnio temperatūra.<br> Stop kadras
Šaldytuve, kur laikomi greitai gendantys produktai, buvo 18,5 laipsnio temperatūra.<br> Stop kadras
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 28, 2017, 8:44 PM, atnaujinta Jul 28, 2017, 9:12 PM

Manoma, kad labiausiai apsinuodyti gresia valgantiems kavinėse.

Tačiau rimtai sunegaluoti gali ir tie, kurie produktus perka parduotuvėse, o maistą gaminasi patys. Net jei parduotuvės priklauso didiesiems prekybos tinklams.

Kaip tik apie tokią grėsmę įspėjo portalo lrytas.lt skaitytojas, pasivadinęs Miciumi.

Penktadienio pavakarę, apie 16 valandą, vyras užsuko į Šventosios centre esančią parduotuvę „Rimi Supermarket“ nupirkti šeimai pieno produktų.

Paėmęs iš šaldytuvo glaistytą varškės sūrelį poilsiautojas iš Vilniaus nustebo, kad šis suglebo rankoje. Pabandė paimti kitą ir pajuto tą patį – sūrelis buvo minkštutėlis.

Tada Micius pastebėjo, kad nuo šaldytuvo, kuriame laikomi pieno produktai, nesklido joks šaltis, paprastai juntamas jau už pusmetrio.

Pieno produktais prikrauto šaldytuvo termometras rodė 18,5 laipsnių temperatūrą.

Vilnietis apie neveikiantį šaldytuvą bandė įspėti tris salės darbuotojas. Pasirodo, apie gedimą jos žinojo, bet nesiėmė jokių priemonių apie tai įspėti pirkėjus. Jos teisinosi, kad laukė, kol iš Vilniaus atveš šaldytuvui pataisyti būtiną detalę.

Micius įspėjo, kad tokiomis sąlygomis laikomų produktų pardavinėti negalima ir paprašė pakviesti atsakingus už parduotuvę asmenis – pamainos viršininką ar direktorių, bet tai išgirdusios salės darbuotojos netrukus išsilakstė.

Vilnietis niekaip negalėjo suprasti, kodėl sugedus šaldytuvui darbuotojai neišėmė prekių iš apyvartos ir apie gedimą neįspėjo klientų.

Penktadienio vakarą susisiekti telefonu su Šventosios „Rimi Supermarket“ parduotuvės, esančios Jūros gatvėje 2, atstovais ar „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadove, deja, nepavyko – niekas nekėlė ragelio.

Situaciją paprašėme pakomentuoti Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausiosios patarėjos Jurgitos Savickaitės.

Specialistė stebėjosi, kad pardavėjos lakstė nuo jas apie gedimą bandžiusio įspėti kliento, užuot ėmusios būtinų priemonių saugai užtikrinti.

Pasak J.Savickaitės, salės darbuotojai turėjo iškviesti atsakingą už pamainą asmenį ir imtis tokiais atvejais numatytų saugos priemonių: išjungti sugedusį šaldytuvą, išimti iš jo produktus ir jais nebeprekiauti, bet atidėti į šalį.

„Jeigu gedimas pastebimas iškart, produktai gali būti perkelti iš vieno šaldytuvo į kitą, bet per labai ribotą laiką. 

Sugedusiame šaldytuve negalima laikyti greitai gendančių produktų. Jis privalo būti išjungtas, o produktai išimti“, – įspėjo J.Savickaitė.

Pasak pašnekovės, parduotuvių atstovai paprastai būna informuoti, kaip elgtis panašiais atvejais, tad keista, kad nebuvo sureaguoti tinkamai

Dėl netinkamai laikytų greitai gendančių produktų Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai žada atlikti minėtosios parduotuvės patikrinimą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.