5 blogiausi pusryčiai metantiems svorį. Kai kas jus nustebins

Akivaizdu, kad norint numesi svorio bandelių geriau nesirinkti.

 Net ir iš pažiūros sveiki pusryčiai gali sutrukdyti numesti svorio. <br> 123rf.com nuotr. 
 Net ir iš pažiūros sveiki pusryčiai gali sutrukdyti numesti svorio. <br> 123rf.com nuotr. 
 Sausi pusryčiai.<br> 123rf.com nuotr. 
 Sausi pusryčiai.<br> 123rf.com nuotr. 
 Avižinių dribsnių košė. <br> 123rf.com nuotr. 
 Avižinių dribsnių košė. <br> 123rf.com nuotr. 
 Vaisių glotnučiai.<br> 123rf.com nuotr. 
 Vaisių glotnučiai.<br> 123rf.com nuotr. 
 Sultys. <br> 123rf.com nuotr. 
 Sultys. <br> 123rf.com nuotr. 
 Skrebučiai su avokadu.<br> 123rf.com nuotr. 
 Skrebučiai su avokadu.<br> 123rf.com nuotr. 
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Feb 6, 2018, 7:54 AM

Tačiau sulieknėti gali sutrukdyti ir, atrodytų, sveiki pusryčiai.

Pasak mitybos specialistės Leslie Langevin, norint numesti svorio reikia rinktis pusryčius, kuriuose yra baltymų, skaidulų ir sveikų riebalų.

O štai kokių pusryčių reikėtų vengti:

Sultys

Nesvarbu, ar pačių spaustos, ar pirktos parduotuvėje sultys turi vertingų imunitetą gerinančių maistinių medžiagų.

Taip pat jose yra labai daug ne tik skaidulų, baltymų ir sveikųjų riebalų, kurių mums reikia, kad pasisotintumėte, bet ir kalorijų.

Todėl verčiau atsisakykite sulčių ir pakeiskite jas baltymų kokteiliu.

Vienas iš geriausių baltyminių kokteilių pusryčiams yra kanapių glotnutis, kurio receptą rasite čia:

Glotnutis tik iš vaisių

Vaisiai – labai sveikas pasirinkimas. Juose daug skaidulų. Bet be baltymų ir riebalų, įmaišytų į jūsų glotnutį, greitai vėl išalksite.

Įdėkite į glotnutį jogurto, sojų pieno, pupelių ar tofu, kad praturtintumėte baltymais, ir įmeskite šiek tiek avokado, riešutų ar riešutų sviesto, ispaninio šalavijo sėklų ar linų sėmenų, kad būtų riebalų, patariama interneto svetainėje „Popsugar“.

Taip pat nepakenks ir šiek tiek daržovių. Tad įdėkite, pavyzdžiui, lapinį kopūstą, špinatų, brokolių ar morkų.

Skrebutis su avokadais

Tai – skanus ir labai populiarus pusryčių patiekalas. Deja jis nėra pats geriausias pasirinkimas pusryčiams, jei svajojate apie dailesnes kūno linijas.

Tiesa, šį patiekalą lengva patobulinti, kad būtų sveikas. Juk avokadas yra sveikų riebalų ir skaidulų šaltinis.

Jeigu prie šio sumuštinio pridėsite dar ir omletą ar ant viršaus užpjaustysite kietai virtą kiaušinį, galėsite mėgautis tikrai sveikais pusryčiais.

Avižinė košė su priedais

Avižinė košė pakeliuose, pagardinta džiovintomis uogomis ar obuoliais su cinamonu, atrodo kaip labai sveikas pusryčių patiekalas, bet joje yra daug cukraus ir dažiklių.

Tad verčiau pirkite neskanintas košes ir patys jas pagardinkite vaisiais ar trupučiu medaus.

O dar geriau – rinkitės neapdorotas avižas ar dribsnius, kuriuos reikia mirkyti per naktį. Tokie pusryčiai jus ilgam pasotins, nes naudosite neperdirbtas avižas.

Nežinote kaip tokius pusryčius paruošti? Štai jums šauni idėja:

 

Sausi pusryčiai

Nors įpilti į dubenėlį sausų pusryčių ir užpilti juos pienu yra labai paprasta ir lengva, tokiame patiekale paprastai būna daug kalorijų ir cukraus, mažai skaidulų, baltymų ir sveikų riebalų.

Žinoma, ne visi sausi pusryčiai yra vienodi, bet geriau jų apskritai vengti.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.