Štai kas atsitiks su jūsų organizmu, jeigu rytą pradėsite nuo avižinės košės

Turbūt visi girdėjote pasakymą, kad pusryčiai – pats svarbiausiais dienos valgis. O patys geriausi pusryčiai, pasirodo, yra avižinė košė.

Avižinė košė yra vienas geriausių pasirinkimų pusryčiams.<br> 123rf nuotr. 
Avižinė košė yra vienas geriausių pasirinkimų pusryčiams.<br> 123rf nuotr. 
Avižinė košė yra vienas geriausių pasirinkimų pusryčiams.<br> 123rf nuotr. 
Avižinė košė yra vienas geriausių pasirinkimų pusryčiams.<br> 123rf nuotr. 
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 1, 2019, 8:28 AM

Ši košė yra tikras naudingų maistinių medžiagų sandėlis.

Jau prie 2000 metų žmonės augino avižas ir naudojo jas maistui bei gydymui. Avižomis gydytos odos, žarnyno, nervų sistemos ir šlapimo takų ligos.

Ir dabar avižinė košė yra laikoma sveikiausiu pusryčių maistu. Štai kodėl:

1. Ji pašalina toksinus

Avižinė košė padeda iš organizmo išvalyti toksinus ir kitas kenksmingas medžiagas. Avižose esančios maistinės skaidulos pašalina ant arterijų sienelių besikaupiančius riebalus.

Tai padeda apsisaugoti nuo širdies ir kraujagyslių ligų, kartu sumažinti cholesterolio kiekį.

2. Sumažina cukraus kiekį kraujyje

Ši košė padeda sumažinti cukraus kiekį kraujyje. Taigi, ją reikėtų į racioną įtraukti tiems, kurie turi šią problemą.

3. Pagerina virškinimą

Avižinė košė pagerina virškinimą, sumažindama tulžies rūgščių kiekį.

Tai palengvina maisto pratekėjimą pro virškinamąjį traktą, todėl ilgainiui valgant šią košę nebekamuos vidurių užkietėjimas.

4. Sumažėja rizika susirgti vėžiu

Šis valgis sumažina vėžinių ląstelių formavimąsi. Daugybė mokslinių tyrimų parodė, kad dėl savo unikalios sudėties avižos išties gali apsaugoti organizmą nuo piktybinių auglių formavimosi.

Kasdien valgydami avižinę košę galite sumažinti krūties ir gaubtinės žarnos riziką 10 procentų.

5. Gerina širdies sveikatą

Avižos naudingos širdies raumeniui. Taip yra dėl to, kad jose yra daug riebalų rūgščių omega-3 ir linoleno rūgšties. Pastaroji padeda sumažinti „blogojo“ cholesterolio lygį kraujyje.

6. Ramina nervus

Šis patiekalas naudingas ir normaliai centrinės nervų sistemos veiklai. Taip yra todėl, kad avižose yra daug B grupės vitaminų, kurie palaiko ir ramina nervų sistemą.

7. Stiprina kaulus

Avižinė košė padeda kovoti ir su osteoporoze. Ši naudinga košė aprūpina organizmą būtinu kalcio kiekiu.

Kalcis stabdo mineralų praradimą organizme ir padeda stiprinti kaulus.

8. Padeda mažinti svorį

Valgydami avižinę košę galite ir sumažinti antsvorį. Valgykite ją, užsipildami paprastu ar sojų pienu, sultimis ir pagardinę riešutais.

9. Suteikia jėgų

Avižinė košė – nepamainomas energijos šaltinis. Štai kodėl ją rekomenduojama valgyti pusryčiams arba bent jau iki vidurdienio.

Šis patiekalas aprūpins jus energija iki kito valgymo. Avižinė košė ypač naudinga tiems, kurie dirba protinį darbą.

O jūs ar valgote avižinę košę?

Parengta pagal „Lifter“

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.