Štai kodėl verta kasdien suvalgyti po apelsiną

Jei kasdien suvalgysite po apelsiną, kaskart vienu žingsniu atitolinsite senatvę. Viename apelsine yra vienos dienos vitamino C dozė. O šis vitaminas – stiprus antioksidantas, kovojantis su pirmalaikį senėjimą skatinančiais laisvaisiais radikalais.

Viename apelsine yra vienos dienos vitamino C dozė.<br> 123rf nuotr.
Viename apelsine yra vienos dienos vitamino C dozė.<br> 123rf nuotr.
Viename apelsine yra vienos dienos vitamino C dozė.<br>123rf nuotr.
Viename apelsine yra vienos dienos vitamino C dozė.<br>123rf nuotr.
Viename apelsine yra vienos dienos vitamino C dozė.<br> 123rf nuotr.
Viename apelsine yra vienos dienos vitamino C dozė.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Daiva Lapėnaitė

May 22, 2021, 8:49 AM

Apelsinai Italijoje laikomi geros savijautos garantu. Jie aprūpina organizmą vitaminais, mineralais ir antioksidantais.

Apelsinuose taip pat gausu širdies veiklai naudingo, kaulus ir nervų sistemą stiprinančio magnio, kraujotaką gerinančio, nervų ir raumenų ląstelių veiklai naudingo kalio, antioksidanto seleno, flavonoidų ir polifenolių.

Vitaminas C stiprina imuninę ir nervų sistemas, suteikia energijos.

Apelsinų dieta rekomenduojama ir norintiems atsikratyti antsvorio. Ši dieta nerekomenduojama, jei kamuoja rėmuo.

Bendros taisyklės. Tarp valgių neužkandžiaukite. Išalkę suvalgykite vieną apelsiną. Prieš pusryčius išgerkite stiklinę vandens, po vakarienės – puodelį ramunėlių arbatos. Maistą gaminkite garuose, ant grotelių arba orkaitėje, nedėkite jokių riebalų.

Pirmadienis

Pusryčiams: šviežiai spaustos apelsinų sultys, puodelis arbatos, 1 virtas kiaušinis, 2 skrebučiai.

Pietums: 3 rūkytos kardžuvės riekelės, nedidelė baltos duonos bandelė, neriebaus jogurto indelis.

Vakarienei: 200 g virtų ryžių su tunu savo sultyse ir keliomis alyvuogėmis, garbanotųjų kopūstų salotų, pagardintų šaukštu alyvuogių aliejaus ir citrina, 3 krekeriai, 1 apelsinas.

Antradienis

Pusryčiams: puodelis arbatos, 40 g piene virtų ryžių, šviežiai spaustos apelsinų sultys.

Pietums: kiek širdis geidžia alyvuogių aliejumi ir citrina pagardintų virtų daržovių (išskyrus bulves), 2 šaukštai grūdėtosios varškės, 2 riekelės juodos duonos, 1 apelsinas, neriebaus jogurto indelis.

Vakarienei: 200 g spagečių su 300 g išlukštentų krevečių ir keliais vyšniniais pomidorais.

Trečiadienis

Pusryčiams: stiklinė (galima ir daugiau) šviežiai spaustų apelsinų sulčių, arbatos puodelis, 1 virtas kiaušinis, 2 skrebučiai.

Pietums: daržovių sriuba, kiek širdis geidžia braškių, indelis neriebaus jogurto.

Vakarienei: 50 g virtų ryžių, garuose virtos kalakutienos filė su petražolėmis ir citrina, 2 riekelės juodos duonos, 1 apelsinas.

Ketvirtadienis

Pusryčiams: arbatos puodelis, stiklinė šviežiai spaustų apelsinų sulčių, 5 sausainiai.

Pietums: salierų ir apelsinų salotos su šaukšteliu alyvuogių aliejaus ir citrina, baltos duonos bandelė, 50 g parmidžano.

Vakarienei: 50 g spagečių su šviežiais pomidorais ir bazilikais, 1 virtas kiaušinis, 2 duonos džiūvėsėliai, salierų stiebai, šviežių vaisių salotos.

Penktadienis

Pusryčiams: arbatos puodelis, šviežiai spaustos apelsinų sultys, kukurūzų dribsniai su neriebiu pienu.

Pietums: alyvuogių aliejumi ir citrina pagardintos virtos pupelės, 4 riekelės mocarelos, indelis neriebaus jogurto, 1 apelsinas.

Vakarienei: 50 g makaronų su grybais ir petražolėmis, 4 riekelės baltos duonos su varške, 1 apelsinas.

Šeštadienis

Pusryčiams: puodelis arbatos, 40 g piene virtų ryžių, šviežiai spaustos apelsinų sultys.

Pietums: 3 garuose virtos kardžuvės riekelės su citrina ir čiobreliais, morkų salotos, 1 riekelė juodos duonos, 1 obuolys, 1 kriaušė, indelis neriebaus jogurto.

Vakarienei: 100 g bulvių virtinukų, apibarstytų šaukšteliu tarkuoto parmidžano, virti artišokai (tinka ir šaldyti) su alyvuogių aliejumi ir citrina.

Sekmadienis

Pusryčiams: puodelis kavos, indelis jogurto.

Pietums: 50 g spagečių su moliuskais, žalialapių salotų, pagardintų šaukšteliu alyvuogių aliejaus ir citrina, 2 apelsinai, 3 mandarinai.

Vakarienei: daržovių sriuba, 2 virtos bulvės, 2 šaukštai grūdėtosios varškės, citrininių ledų porcija.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.