Angliavandeniai, kuriuos galite valgyti nebijodami priaugti svorio

Dažnai sakoma, kad jei norite numesti svorio, turėtumėte sumažinti tam tikrų angliavandenių vartojimą. Bulvių, makaronų, pyragų ir kitų daug angliavandenių  turinčių produktų mėgėjams tai gana sunki užduotis. 

Gardinkite avižinę košę sveikais ir naudingais priedais – cinamonu, riešutais, bananais ar šviežiomis uogomis.
Gardinkite avižinę košę sveikais ir naudingais priedais – cinamonu, riešutais, bananais ar šviežiomis uogomis.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 22, 2022, 8:12 AM

Nors keptos bulvytės, pica ar makaronai su gausiu padažu tikrai nepadės numesti svorio, ne visada angliavandeniai tik augina pilvo riebalus.

Pasak amerikietės registruotos dietologės Tristos Best, taip nenutinka valgant avižinius dribsnius – pasak jos, tai angliavandeniai, kurie ne tik neaugina svorio, bet ir padeda jį tirpdyti. 

Avižos yra puikus produktas iš sveikų grūdų, jose yra daug skaidulų ir naudingų maistinių medžiagų, todėl valgykite jas drąsiai“, – sako T.Best.

Avižinių dribsnių košė – nepaprastai populiarus ir sotus pasirinkimas pusryčiams. Dėl didžiulės mitybinės naudos tai vienas geriausių patiekalų, kuriuo verta pradėti dieną. 

Avižiniai dribsniai yra ne tik geriausias angliavandenis, padedantis tirpdyti pilvo riebalus, bet ir mažinantis blogojo cholesterolio kiekį, reguliuojantis cukraus kiekį kraujyje. Taip pat avižos yra puikus baltymų ir skaidulų šaltinis.

Pasak T.Best, valgydami avižas greičiausiai niekada nepersivalgysite, nes daug ląstelienos turintis produktas greitai pasotina ir padeda ilgiau jaustis sotiems. 

Ir tai ne vienintelė priežastis, kodėl avižiniai dribsniai padeda mažinti pilvo riebalus.

Avižiniai dribsniai padeda stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje, užkerta kelią gliukozės lygio šuoliams, o tai yra susiję su svorio augimu“, – sako T.Best. Neseniai atliktas tyrimas parodė: kai pavalgius sumažėja cukraus kiekis kraujyje, žmogus greičiau išalksta.

Dar vienas privalumas – paruošti avižinius dribsnius galima daugybe įvairiausių būdų, nepridedant daug kalorijų – tiek su pikantiškais, tiek su saldžiais priedais, pavyzdžiui, šviežiomis uogomis, cinamonu, bananais, riešutais, špinatais, pomidorais, grybais ar kiaušiniais.

Parengta pagal „Eat this“.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.