EUROLYGA 2023

Incidentas Trakuose – sudaužyta irkluotojų valtis bei H. Žustauto ir I. Davidovskio kanoja

Nemalonus incidentas ketvirtadienį įvyko Trakuose. Per treniruotę susidūrus su akademinio irklavimo atstovais buvo sudaužyta pasaulio čempionatui besirengiančių kanojininkų Henriko Žustauto ir Ilja Davidovskio kanoja. Nukentėjo ir irkluotojai – jų valties priekis taip pat nulūžo.

Henrikas Žustautasir Ilja Dovidovskis sudaužė savo kanoją.<br>S.Čirbos nuotr.
Henrikas Žustautasir Ilja Dovidovskis sudaužė savo kanoją.<br>S.Čirbos nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 1, 2019, 3:36 PM, atnaujinta Aug 1, 2019, 5:26 PM

Tiek sportininkai, tiek federacijų atstovai šiuo metu sprendžia susidariusią situaciją. Nors nuomonės išsiskyrė, kaltinimais nesišvaistoma.

„Vyko treniruotė ir po tam tikros atkarpos Ričardas Nekriošius ir Andrejus Olijnikas priplaukė prie katerio pasitikrinti, kokia yra laktato koncentracija kraujyje. Mes su Ilja sportuojame kartu ir priplaukėme šalia atsigerti. Tai vyko ketvirtajame takelyje, kuris pagal taisykles turi būti laisvas.

Taip pat visa distancija nuo 500 m iki finišo buvo laisva. Pamatę irkluotojus, visi pradėjo šaukti, kad stabdytų, bet jie to padaryti nespėjo ir trenkėsi į mūsų valtį“, – situaciją naujienų agentūrai ELTA paaiškino H.Žustautas.

Panašiai kalbėjo baidarininkas R.Nekriošius, kuris su A.Olijniku incidento išvengė.

„Mes sustojome žinodami, kad tas takelis visada būna laisvas. Labai keista, kad „akademikai“ nepamatė, jog mes sustojome, ir irklavo šiame take. Mums šiek tiek pasisekė, kad buvome kitame katerio šone negu kanoja, todėl mūsų nekliudė“, – pridūrė R.Nekriošius.

Lietuvos irklavimo federacijos prezidentas Dainius Pavilionis pabrėžė, kad kanojininkai neturėjo teisės skersai sustoti viduryje trasos.

„Yra trasos taisyklės, jos pakabintos ant irklavimo centro sienos. Ten parašyta, kuriuose takeliuose reikia irkluoti. Mano sportininkai buvo savo trasoje, o kanojininkai stovėjo skersai distancijos. Nesvarbu, ar takelis laisvas, ar ne, jie stovėjo skersai trasos. Ketvirtas takelis būna laisvas per varžybas. Treniruotėse laisvų takelių nėra. Juk autostradoje, kai sustoji skersai, koks skirtumas, ar laisva juosta, ar ne.

O mūsų irkluotojai irklavo nugara, nematė, kas už jų. Pats buvau įvykio vietoje ir mačiau, kaip atrodo valtys, – Eltai sakė D.Pavilionis. – Dabar reikia remontuotis valtis, ir viskas, o mes – federacijos – tarpusavyje išsispręsime. Mes draugiškai gyvename viena šalia kitos, gerbiame vieni kitus ir kompromisą visada randame.“

Lietuvos baidarių ir kanojų irklavimo federacijos (LBKIF) prezidentas Romualdas Petrukanecas taip pat kriminalo neieško, tik apgailestavo dėl prarasto laiko ruošiantis planetos pirmenybėms.

„Dabar apmąstome, ką reikia daryti, nes iš esmės kalti ir vieni, ir kiti. Vieni toje vietoje neturėjo būti, o kiti irgi netinkamoje vietoje stovėjo. Dabar vertiname nuostolius ir ieškome, kaip sutaisyti valtis, – teigė LBKIF prezidentas. – Pasiruošimo planų nekoreguosime. Tik dėl inventoriaus sudėtinga.

Tai jau antra H.Žustauto ir I.Davidovskio valtis, sulūžusi šiemet. Pirmoji šiuo metu remontuojama. Bandome derintis su abiejų valčių gamintojais ir žiūrėsime, kuri greičiau bus suremontuota, arba gausime kitą kanoją. Tada ir tęsime pasiruošimą.“

Pasaulio baidarių ir kanojų irklavimo čempionatas vyks rugpjūčio 21–25 dienomis Vengrijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.