Artūro Sujetos mitybos planas norinčioms atsikratyti riebalų

Žinomas mitybos specialistas Artūras Sujeta su „Stiliaus“ skaitytojomis pasidalino savo rekomenduojamu mitybos planu.

 A.Sujeta - vienas žinomiausių mitybos specialistų Lietuvoje.
 A.Sujeta - vienas žinomiausių mitybos specialistų Lietuvoje.
  A.Sujeta - vienas žinomiausių mitybos specialistų Lietuvoje.
  A.Sujeta - vienas žinomiausių mitybos specialistų Lietuvoje.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 28, 2017, 5:10 PM

Šis planas skirtas maždaug 33 metų moteriai, kurios ūgis – 160 centimetrų, o svoris – 57 kilogramai. Planas skirtas moteriai, kurios fizinis aktyvumas yra vidutinis, o riebalinis audinys sudaro ~35 % kūno.

Plano tikslas – riebalinio ir raumeninio audinio korekcija.

1 diena nuo 1610 iki 1700 kcal

7 val. pusryčiai: avižinė košė (sausasis svoris – 70 g), plikoma karštu vandeniu arba verdama vandenyje, sumaišoma su džiovintomis spanguolėmis (20 g), ant viršaus užpjaustoma pusė banano.  ~320–330 kcal; 

10.30 val. užkandis po treniruotės: supjaustomas bananas ir vidutinio dydžio obuolys, užberiama maltų šalavijų sėklų (1–2 arbatiniai šaukšteliai), bendrasis svoris – apie 300 g. ~330–350 kcal;

13 val. pietūs: liesos mėsos kepsnys (jautienos, kalakutienos), ~150 g, ~200 kcal, virti ryžiai (laukiniai arba rudieji), ~50 g, ~120 kcal, salotos (agurkai, pomidorai, žaliosios alyvuogės, šlakelis sezamų aliejaus ir šlakelis citrinų sulčių), ~200 g, ~210 kcal. Iš viso ~520–530 kcal;

16 val. užkandis: 30–40 g anakardžių riešutų. ~180–200 kcal;

19 val. vakarienė: salotos (žalios salotos, avokadai, agurkai, moliūgų sėklos), ~150 g, salotos sumaišomos su tunu, ~100–150 g; kaip prieskoniai naudojami juodieji pipirai, šlakelis alyvuogių aliejaus ir citrinų sulčių. ~280–300 kcal;

* Šis mitybos planas skirtas 2 jėgos ir 2 aerobines treniruotes per savaitę turinčiai moteriai.

* Prieš treniruotę reikia išgerti bent 300 ml vandens (45–60 min. iki sporto).

* Sporto dienomis rekomenduojama nevartoti gazuotų gėrimų. Siūloma gerti žaliąją arbatą, granatų, apelsinų sultis (saikingai – vieną dvi stiklines).

* Svarbu neviršyti druskos kiekio – 4–5 g per dieną.

Esant trūkumui vartojamas vitaminas D3.

Maisto papildų vartojimo grandinė sudaroma individualiai, atsižvelgiant į sportinį darbingumą.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.