Kaip pavasarį papildyti organizmo vitaminų atsargas?

Parengė Ona Kacėnaitė

Dėl netinkamos mitybos ir saulės stokos pavasarį neretai pritrūksta energijos.<br>123rf
Dėl netinkamos mitybos ir saulės stokos pavasarį neretai pritrūksta energijos.<br>123rf
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 13, 2013, 5:33 PM, atnaujinta Mar 10, 2018, 1:57 AM

1. Deramai maitinkitės. Atsisakykite dietų ir pamirškite pusgaminius. Skurdus maisto racionas nusilpnina organizmą.

2. Vartokite naudingus maisto produktus. Jie padės išvengti avitaminozės.

Stenkitės kasdien suvalgyti 100 gramų varškės, kuri turtinga kalciu ir B grupės vitaminais. Pastarieji teigiamai veikia nervų sistemą.

Sutarkuokite dvi morkas (jose yra daug vitamino A, būtino regėjimui) ir sumaišykite su 1 valgomuoju šaukštu aliejaus, - be riebalų vitaminas A blogai įsisavinamas. Be to, dar organizmą praturtinsite porcija vitamino E, kuris teigiamai veikia plaukus, odą ir nagus.

Pietums suvalgykite bent 150 gramų jaučio kepenų, kuriose itin daug vitamino K. Jis suteikia organizmui energijos.

Naudinga ir grikių košė. Joje yra daug vitamino PP, kuris atlieka širdies ir kraujagyslių apsaugos funkciją.

3. Vartokite tonizuojantį antpilą. Jame yra daug vitamino C, kuris apsaugo nusilpusį organizmą nuo infekcijų. Į termosą įdėkite dvi stiklines erškėtuogių ir užpilkite dviem stiklinėmis virinto vandens. Palaikykite naktį, perkoškite. Antpilą gerkite visą dieną.

4. Pasivaikščiokite gryname ore. Kasdien pabūkite lauke bent pusę valandos, o laisvadieniais pasistenkite ten praleisti ne mažiau nei valandą. Pasivaikščiojimai stiprina imunitetą, o saulėtomis dienomis dar gausite porciją vitamino D, kuris stiprina visas organizmo sistemas ir gerina nuotaiką.

Jei laikydamiesi šių patarimų vis tiek sergate ir jaučiate nuovargį, kreipkitės į šeimos gydytoją. Jis paskirs jums būtinus vitaminus.

Parengė Ona Kacėnaitė

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.