Lietuviai nebeišgali nusipirkti sulčių

Šią vasarą lietuviai labiausiai

Gaiviųjų gėrimų pardavimas per penkis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, išaugo net 35 proc.<br>V. Balkūnas
Gaiviųjų gėrimų pardavimas per penkis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, išaugo net 35 proc.<br>V. Balkūnas
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt ir BNS inf.

Jul 10, 2012, 12:31 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 7:06 AM

Prekybos ir paslaugų įmonės „Gelsva“ gaiviųjų gėrimų pardavimas per penkis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, išaugo net 35 proc. ir įmonė šiemet planuojame 45 proc. metinį apyvartos augimą.

Šiemet per penkis mėnesius „Rasos“ ženklo produkcijos pardavimo augimas Lietuvos rinkoje siekė apie 3 proc.

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė teigė, kad per pirmuosius penkis šių metų mėnesius gaiviųjų gėrimų pardavimas „Maximos“ prekybos tinkle išaugo apie 3 proc, palyginti su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.

„Nielsen“ duomenimis, apie 70 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkos užima maždaug 10 prekės ženklų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.