Remiantis kompanijos „The Ladders“ atliktu tyrimu, kandidatų CV peržiūrai darbdaviai vidutiniškai skiria vos 6 sekundes. Per šį laiką darbdaviai žvilgsnį sukoncentruoja tik ties keliomis CV dalimis ir taip susidaro pirminę nuomonę dėl potencialaus darbuotojo tinkamumo.
„CV Market“ atliko apklausą ir išsiaiškino, į kurias kandidatų gyvenimo aprašymo dalis pirmiausia dėmesį kreipia Lietuvos darbdaviai. Paaiškėjo, kad jie, atsidarę kandidato duomenis, pirmiausia peržiūri darbo patirtį bei nuotrauką. Darbo patirtyje darbdavius labiausiai domina paskutinės darbovietės pavadinimas, pareigos, kiek laiko buvo dirbama, pasiekimai kiekvienoje iš darboviečių bei bendras darbo stažas.
Pildant informaciją apie darbo patirtį, reikia išvardyti buvusių ir esamos (jei žmogus šiuo metu dirba) darboviečių pavadinimus su aiškiai nurodytomis darbo kiekvienoje iš jų pradžios ir pabaigos datomis. Taip pat svarbu nurodyti pareigas bei pasiekimus kiekvienoje iš buvusių darboviečių.
„CV Market“ rinkodaros specialisto Ernesto Bareikio teigimu, kandidatai pernelyg akcentuoja ankstesnėse darbovietėse vykdytas užduotis ir pamiršta paminėti savo pasiekimus. Pavyzdžiui, jei žmogus dirbo pardavimų vadybininku ir nori padaryti gerą įspūdį darbdaviui, patartina darbo patirtį aprašyti tokiu būdu: eidamas pardavimų vadybininko pareigas per dvejus metus įmonei pritraukiau 130 naujų klientų, o pagal asmeninius pardavimus buvau antras 10 žmonių komandoje.
Nuotrauką dera išrinkti tokią, kurioje kandidatas į darbuotojus atrodo dalykiškai. Netinkamos nuotraukos, kuriose žmogus nufotografuotas visu ūgiu, su kepure, apnuogintais pečiais, krūtine ar keista veido išraiška. Itin nepatartina dėti nuotraukų iš vestuvių ir kitų pobūvių, kuriuose kandidatas yra apsikabinęs su kažkuo.