„Cherry Media“ šiemet pardavė dvigubai daugiau prekių ir paslaugų internetu

Internetinių grupinių pirkimų bendrovė Baltijos šalyse „Cherry Media“ šiemet sausio – birželio mėnesiais pardavė partnerių prekių ir paslaugų už 43 mln. Lt – daugiau nei du kartus tiek, kiek pernai per tą patį laikotarpį.

„Cherry Media“ didina internetinės prekybos apsukas.<br>V. Balkūnas
„Cherry Media“ didina internetinės prekybos apsukas.<br>V. Balkūnas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 17, 2012, 11:07 AM, atnaujinta Mar 18, 2018, 2:21 AM

Nuo šių metų pradžios „Cherry Media“ valdomose svetainėse vartotojai įsigijo beveik 1,2 mln. kuponų. Per antrąjį šių metų ketvirtį „Cherry Media“ svetainėse pirkėjai įsigijo kuponų prekėms ir paslaugoms už 23,3 mln. Lt – 17% daugiau, nei per pirmąjį ketvirtį.

„Planuojame, kad 2012-aisiais mūsų pardavimai pasieks 90-100 mln. Lt,” - teigė „Cherry Media“ grupės generalinis direktorius Aldas Kirvaitis. „Gegužės mėnesį šventėme dar tik antrąjį „Cherry Media“ gimtadienį, tad nenuostabu, kad visa komanda nepaprastai didžiuojasi tuo, ką pavyko pasiekti vos per 24 mėnesius: šiandien bendrovėje dirba daugiau kaip 120 žmonių, bendradarbiaujame su daugiau kaip 4000 prekes ir paslaugas teikiančių partnerių, mūsų portaluose perka vartotojai iš visų trijų Baltijos šalių”.

Įžengė į madingų drabužių, avalynės ir aksesuarų išpardavimų segmentą

Tęsdama plėtrą, liepos pradžioje „Cherry Media“ įžengė į madingų drabužių, avalynės ir aksesuarų išpardavimų segmentą atidarydama Lietuvos rinkai skirtą internetinę išparduotuvę „Beta.lt Stilius“ (beta.lt/stilius). Per pirmasias dvi veiklos savaites pirkėjams jau pasiūlyti „Emporio Armani“, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Miss Sixty“, „Guess“ ir kitų gerai žinomų prekės ženklų gamintojų gaminių.

„Kitaip nei kai kurie mūsų konkurentai, skyrėme daug laiko ir investicijų nuosavo mados prekių tiekimo padalinio kūrimui, užmezgėme tiesioginius ryšius su gamintojais Italijoje ir kitose Vakarų Europos šalyse,“ – paaiškino „Cherry Media“ vadovas Lietuvoje Vilius Juraitis. – „Internetinės prekybos madingais drabužiais ir avalyne segmente matome didelį potencialą, todėl per artimiausius du metus daug investuosime į plėtrą šioje erdvėje visame Baltijos regione.“

Atnaujino IT infrastruktūrą, tęsė prekių išdavimo taškų tinklo plėtrą

Siekdama palaikyti tolesnį prekių pardavimų augimą, pirmąjį šių metų pusmetį „Cherry Media“ išplėtė savo vidinį IT padalinį ir daug investavo į sandėlių ir logistikos valdymo sistemų plėtrą. Bendrovė atidarė keturis naujus prekių atsiėmimo taškus Vilniuje, Rygoje ir Taline. „Numatome užbaigti vidinės IT infrastruktūros konsolidavimą iki rugpjūčio pabaigos – nuo tada visi mūsų internetinės prekybos portalai ir internetinės išparduotuvės trijose Baltijos šalyse remsis vieninga unifikuota IT platforma,“ – sakė Aldas Kirvaitis.

Liepos mėnesį nedidelį „Cherry Media“ akcijų paketą įsigijo įvairiose šalyse į žiniasklaidos, IT ir bankininkystės verslus investuojanti Estijos bendrovė „Aladja Media Management“.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: antrajame ture – G. Nausėda ir I. Šimonytė