Prekybos centro lentynose – pagalba smulkiajam verslui

Ne tik sveikinti, kviesti į pasimatymą, pranešti gerą žinią, bet nemokamai reklamuoti dabar galima naudojantis atvirlaiškiais. Prekybos centras „Maxima“ pradėjo socialinį eksperimentą - pasirodė ryškia geltona spalva spindinčių naujų „Beepost“ atvirukų stendai, pilni atvirlaiškių, kurių kitoje jų pusėje skelbiama trumpa informacinė žinutė apie kūrybingą verslą ar įdomų renginį Lietuvoje. „Skleisti gerąją žinią pasirinkome atvirlaiškio formatą – norime, kad lietuviai prisimintų rašymo ranka įgūdžius, nupūstų dulkes nuo adresų knygelių ir atgaivintų, o gal naujai pažintų, seną gerą būdą bendrauti popieriniais laiškais“, - idėją pristato jos autorė, reklamos specialistė Sabina Daukantaitė.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-08-27 17:30, atnaujinta 2018-03-17 03:09

Originalius atvirlaiškius sukūrė profesionalių reklamos kūrėjų ir dizainerių komanda. Atvirukus siūloma pirkti ne po vieną, kaip įprasta, o visą kolekciją – pirmąją sudaro 18 skirtingų atvirukų. Kiekvienas įsigytas ar pašto dėžutėje rastas atvirukas veiks kaip nuolaidų kortelė ar dovanų kuponas, užsisakant antroje atviruko pusėje reklamuojamą prekę ar paslaugą iš jos tiekėjo. Visa informacija apie nuolaidas bus teikiama beepost.lt svetainėje. Tikima, kad tai veiks kaip reali pagalba smulkiajam verslui konkuruojant rinkoje.

„Tai iniciatyva, sujungianti kūrybiškumą su socialiai atsakingu verslu, – sako Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė. – Džiaugiuosi, kad atvirukai papildys mūsų tinklo parduotuvių asortimentą ir tikiuosi, kad ši partnerystė bus vertinga tiek mūsų klientams, tiek akcijos iniciatoriams.“

S. Daukantaitė ragina smulkiuosius verslininkus, originalių idėjų autorius, menininkus dalyvauti akcijoje ir tapti atvirukų veidu. „Sąlyga norintiems patekti ant atviruko – pasiskelbti apie savo veiklą mūsų svetainės kataloge ir bent truputį nustebinti kūrybiškumu. Pasistengti tikrai verta, nes pakliūti į atviruką nieko nekainuos.“

Akcijos iniciatorė neabejoja, kad norint tapti iš tiesų reikalingu Lietuvos žmonėms reiškiniu ir produktu, reikės būti lankstiems: „Atvirukus kol kas vadiname socialiniu-kūrybiniu eksperimentu. Tikslai aiškūs, o rezultatas, tikimės, maloniai nustebins“, – sako S. Daukantaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.