Nuolaidų pardavėjų pelnas – apie trečdalis nepanaudotų kuponų

Laisvalaikio dovanas ir paslaugas su milžiniškomis nuolaidomis per grupinių pirkimų portalus parduodančios įmonės jau skaičiuoja ne tik kiek joms kainuos suteikti paslaugas, bet ir kiek tai duos pelno, nes palyginti daug kuponų, nors už juos ir sumokėta, taip ir lieka nepanaudoti, praneša „Verslo žinios“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 31, 2012, 11:52 AM, atnaujinta Mar 17, 2018, 1:06 AM

Lietuvoje nėra statistikos, kiek vidutiniškai paslaugų nepanaudojama ir pinigai už jas neatsiimami. Įvairiais vertinimais, skaičiai svyruoja nuo 5 iki 30 proc.

„Pats esu pirkęs kuponą ir juo nepasinaudojęs. Kalbant apie verslą, tyrinėjau nepanaudotų kuponų rinką, nes planavau steigti tokia prekyba užsiimantį portalą. Pasaulinėje praktikoje žmonės perka ir vėliau nepanaudoja iki 30% kuponų. Panašiai turėtų būti ir Lietuvoje“, – verslo idėjomis dalinasi Mindaugas Lapinskas, rinkodaros agentūros „Brandscape“ vadovas.

„Neturime statistikos, kiek kuponų nepanaudojama. Patys paslaugų pardavėjai nelinkę atskleisti šios informacijos“, – pažymi Aldas Kirvaitis, „Cherry Media“ grupės, Lietuvoje valdančios grupinis.lt ir beta.lt portalus, vadovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.