Aštuoniolikmetis verslininkas: „Vartotojui nėra svarbi nei jūsų idėja, nei jūs pats“

Verslą pradėti, tai ne alų gerti – aštuoniolikos metų sulaukti nereikia. Tuo galima įsitikinti sutikus Jokūbą Laukaitį. Pirmąjį verslą jis pradėjo penkiolikos, o šiuo metu pilnametystės sulaukęs vaikinas maždaug kas pusmetį rinkai pateikia naują idėją ir nė neketina sustoti.

Aštuoniolikmetis verslininkas ragino mokytis iš savo klaidų.<br>Aurimas Abišala
Aštuoniolikmetis verslininkas ragino mokytis iš savo klaidų.<br>Aurimas Abišala
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

Oct 13, 2012, 11:17 AM, atnaujinta Mar 16, 2018, 3:34 AM

Renginyje „Versli Lietuva“ pranešimą skaitęs dvyliktokas sakė, kad gyvenime labiausiai vertina savo klaidas ir atskleidė knygą, kuri paskatino jį imtis verslo.

Verslininkas pataria pernelyg nepasitikėti savo galvoje esančiomis nuostabiomis idėjomis. Esą visi turi jų, tačiau retai kuriam pavyksta savo tikslus įgyvendinti.

„Nė vienam vartotojui nėra svarbi nei jūsų idėja, nei jūs pats. Vartotojas klausia: „Ar tu išspręsi mano problemą?“. Juk dykumos gyventojas smėlio pirkti nenori, jis nori vandens, nes jis išsprendžia jo problemas. Taip pat problemas išsprendė „Facebook“ ir „Google“, pasiūliusios vartotojams tai, ko jiems tuomet reikėjo“, - sakė J. Laukaitis.

Amžius vaikinui niekuomet nesudarė problemų – penkiolikmetis Jokūbas pradėjo bendradarbiauti su 38 metų partneriu ir įkūrė bendrą verslą, kurį po metų pelningai pardavė. Būtent penkioliktieji gyvenimo metai jaunuoliui tapo lūžio tašku.

„Penkiolikos metų perskaičiau knygą „Pinigų srauto kvadrantas“.

Populistinė knyga ir dabar jos nebeskaityčiau, bet tada ji mane privertė suvokti, kad viskas visai paprasta ir tuo įmanoma užsiimti“, - prisiminė pranešėjas.

Dvyliktokas šiuo metu planuoja rinkai pristatyti svetainę „Uniqinn“, kuri padės dizaineriams siūlyti prekes, o vartotojams socialiniuose tinkluose dalintis patinkančių dizainerių produktų nuorodomis ir už tai gauti nuolaidų pirkiniams. Tai spręstu iškart dvi problemas – kainos ir reklamos, o J. Laukaičiui tektų komisiniai iš pardavėjų.

Vaikinas neslepia, kad ne kartą teko ir „nusvilti“. Anksčiau kurtas produktas „Pinaloc“ - programėlė, skirta mobiliesiems telefonams, veikusi kaip fotografijų ir veiklos dalinimosi socialinis tinklas, taip ir neperžengė pradinės plėtros stadijos.

Nebuvo gero verslo modelio, nebuvo numatyta rinka, taigi nemažos pradinės investicijos buvo prarastos. Tačiau liko patirtis, kurią jaunasis verslininkas labai vertina.

„Darykite kuo daugiau klaidų, bet iš jų mokykitės“ , - renginio lankytojams sakė J. Laukaitis, tikindamas, kad tai yra kelias į sėkmę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.