Moters vaidmuo reklamoje: nuo namų tvarkytojos iki sekso bombos

Sakoma, kad seksas yra geriausia priemonė produkto reklamai. Iš tiesų produktus geriausiai parduoti padeda ne seksas, o seksuali gražuolė. Būtent dėl to jau dešimtmečius moteris figūruoja reklamose kaip masalas, pritraukiantis būrius pirkėjų. Ir tai iš tiesų veikia.

Daugiau nuotraukų (1)

Šarūnas Meškys

Nov 3, 2012, 9:31 PM, atnaujinta Mar 15, 2018, 5:14 PM

Tačiau būdai, kuriais moters portretas vaizduojamas reklamoje, per ilgą laiką pasikeitė. Kartu kardinaliai keitėsi ir moters statusas visuomenėje, ir pačios visuomenės požiūris į moterį bei jos seksualumą.

Nuo kruvinomis rankomis plušančios namų šeimininkės - iki sekso bombos ar verslo lyderės. Būtent taip reklama pakeitė moters veidą ir dailiosios lyties vietą visuomenėje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.