Nauja Džeimso Bondo misija – „Sony“

Pasaulio kino teatruose debiutavo jau 23 bondiados filmas „Operacija „Skyfall“. Danielis Craigas vėl įsikūnijo į MI6 žvalgybos agentą, tradiciškai prisistatantį: „Bondas. Džeimsas Bondas.“ Kartu su filmo premjera startavo pasaulinė „Sony“ rinkodaros kampanija „Inteligence Gathered“. Reklamos siužetuose Džeimsas Bondas skverbiasi į saugomas patalpas, o „Sony“ demonstruoja, kaip naudojantis kompanijos produktų funkcionalumu bei sąsaja, galima rinkti informaciją ir akimirksniu dalintis žvalgybiniais duomenimis. Tai gal Bondui jau metas prisistatinėt „Sony, Džeimsas Sony“?

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-11-05 11:56, atnaujinta 2018-03-15 16:46

Reklaminiuose kampanijos „Inteligence Gathered“ siužetuose Džeimsas Bondas ketina prasiskverbti į akylai saugomas patalpas, veiksmingai susidoroti su blogiukais ir pasiekti kontrolinį kambarį. Džeimso Bondo veiksmus per „Bravia“ televizorius, „VAIO“ kompiuterius bei „Xperia“ išmanųjį telefoną stebės paslaptinga moteris, su kuria agento 007 lauks akistata, pasiekus kontrolės kambarį.

Rinkodaros kampanijoje pristatomi „Sony“ produktai su naujomis sąsajos galimybėmis, tarp kurių – fotoaparatas „NEX-5R“, nešiojamieji kompiuteriai „VAIO“ bei televizoriai „Bravia“. Dalis pristatomų produktų bus pasitelkti ir filme „Operacija „Skyfall“. Džiugi žinia ir pirkėjams - kiekvienas nusipirkęs „Bravia HX85“ televizorių (jam Europos vaizdo ir garso asociacijos komisija suteikė geriausio 2012-2013 metų Europos 3D televizoriaus apdovanojimą), gaus dovanų bondiados „Blu-ray“ filmų kolekciją – 22 aukščiausios kokybės filmus.

„Bondas visuomet reikalauja geriausio, – teigia prekių ženklo „Sony“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims Silvija Veide. – Jis turi naudotis aukščiausio lygio prietaisais, padedančiais, sujungiančiais ir įgalinančiais veikti tada, kai to reikia labiausia. Ar jis sektų blogietį, ar skambintų savo viršininkei M, ar ieškotų maršruto GPS, Bondas ir naujausios technologijos dirba kartu. Todėl filme ir reklaminėje kampanijoje pristatomi naujausi „Sony“ produktai ne tik tobulai tinka Bondo vykdomai operacijai „Skyfall“, tai taip pat yra gera proga parodyti juos veiksmo įkarštyje.“

Tik nereikia dabar graužti krumplių ir virkauti, kad jau viskas parduodama – šiaip ar taip, o Džeimso Bondo filmai visuomet pasižymėjo milžinišku užslėptos ir atviros reklamos kiekiu. Viskas – nuo „Aston Martin“, „Lotus“, BMW automobilių iki laikrodžio ar trumpam agento rankose atsidūrusio mobiliojo telefono, filme rodoma ne šiaip sau. Kiekvienas gamintojas trokšta, kad prie jo prekės prisiliestų garsiojo Iano Flemingo herojaus, agento 007, ranka. Tad „Sony“ ir Džeimso Bondo filmų franšizės partnerystė rodo tik viena – „Sony“ tai išgali! O pirksi juk vis tiek tai, kas arčiau širdies.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.