Kiek klientų negalėjo šeštadienį naudotis banko paslaugomis, anot A. Vilkanco, nėra aišku. „Sisteminę klaidą pavyko anuliuoti ganėtinai greitai, tad išsiaiškinti, kiek klientų negalėjo naudotis banko paslaugomis nežinome, tad ir kompensuoti padarytos žalos nepavyks“, - sakė atstovas spaudai.
Pasipiktinę klientai jau šeštadienį internetinėje erdvėje ėmė lieti pyktį: „Bandžiau apmokėti telefono sąskaitą ir paaiškėjo, kad mano visi pinigai kažkur dingo, nes įsivėlė banko sistemos klaida. Kodėl jie bent sistemoj pranešimo negali atsiųst, ar atsiprašyt dėl techninių nesklandumų?“.
„Turiu skambint ir tik tada sužinau, kad „yra taip ir taip, o pinigai bus grąžinti artimiausiu metu,“ - sakė vyriškis.
Kiti banko klientai tikino, jog nurašytus pinigus atgavo tik sekmadienį. „Penktadienį gavau atlyginimą, o šiandien jo jau mano kortelėje nebuvo. Paskambinus į banką, man buvo pasakyta, jog jie žino apie tokį savo sistemos sutrikimą ir pinigus man grąžins rytoj, t.y. sekmadienį ryte“, - pasakojo banko klientas Karolis, pasipiktinęs, jog pinigai iš sąskaitos gali dingti be jokio išankstinio perspėjimo.