„Šis Black Friday išpardavimas – vienas sėkmingiausių mūsų istorijoje. Jo metu dalis mūsų centro nuomininkų per vieną dieną pasiekė pusės mėnesio apyvartos normą, kai ankstesnių išpardavimų metu apyvartos augdavo vidutiniškai 5-6 kartus, – sako prekybos centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. Jos teigimu, penktadienį prekybos centre apsilankė ir 10-15 proc. daugiau lankytojų nei per ankstesnius Black Friday išpardavimus ir net 35 proc. daugiau nei įprastą darbo dieną.
G. Urnevičienė sėkmingo išpardavimo priežastis aiškina gerėjančiu bendru vartojimu, prasidedančiu prieškalėdiniu laikotarpiu. „Ne pirmą kartą siūlydami 20-30 proc. nuolaidas prekėms, užsitarnavome pirkėjų pasitikėjimą, tad jie penktadienį atėjo jau būdami tikri, kad užsukę į bet kurią centro parduotuvę ras prekių su siūloma nuolaida, o ne rinkodarines kampanijas, skirtas pritraukti masėms bei viliojančias netikromis, tik su išlygomis galiojančiomis nuolaidomis“, – pastebi G. Urnevičienė.
Pasak prekybos centro vadovės, pirkėjai Black Friday metu ieško universalių, ne vieną sezoną tarnausiančių prekių, vadinamųjų investment pieces, pavyzdžiui, kokybiškų rankinių, avalynės, laikrodžių ar pan.
Mados ir stiliaus centras „Europa“ yra valdomas nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.