Prekybos centrui išpardavimų penktadienis sukrovė 1,2 mln. litų

Pasaulyje populiarus Black Friday (angl. juodojo penktadienio) išpardavimas, kiekvieną lapkritį sutraukiantis minias į didžiuosius prekybos centrus ir žymintis kalėdinės prekybos pradžią, įsitvirtina ir Lietuvoje. Išpardavimo metu prekybos centre „Europa“ apsilankė 18,6 tūkst. lankytojų, kurie per vieną dieną čia išleido daugiau nei 1,2 mln. Lt, iš jų – 0,5 mln. Lt buvo išleista drabužiams. Avalynės parduotuvių apyvartos išpardavimo metu augo 8 kartus, drabužių – 8,5 karto, grožio prekių, aksesuarų, vaikų prekių segmente – 10, interjero prekių segmente – 11 kartų, restoranų segmente – dvigubai.

Pirkėjai Black Friday metu ieško universalių, ne vieną sezoną tarnausiančių prekių, vadinamųjų investment pieces, pavyzdžiui, kokybiškų rankinių, avalynės, laikrodžių ar pan.
Pirkėjai Black Friday metu ieško universalių, ne vieną sezoną tarnausiančių prekių, vadinamųjų investment pieces, pavyzdžiui, kokybiškų rankinių, avalynės, laikrodžių ar pan.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-11-20 00:01, atnaujinta 2018-03-15 07:20

„Šis Black Friday išpardavimas – vienas sėkmingiausių mūsų istorijoje. Jo metu dalis mūsų centro nuomininkų per vieną dieną pasiekė pusės mėnesio apyvartos normą, kai ankstesnių išpardavimų metu apyvartos augdavo vidutiniškai 5-6 kartus, – sako prekybos centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. Jos teigimu, penktadienį prekybos centre apsilankė ir 10-15 proc. daugiau lankytojų nei per ankstesnius Black Friday išpardavimus ir net 35 proc. daugiau nei įprastą darbo dieną.

G. Urnevičienė sėkmingo išpardavimo priežastis aiškina gerėjančiu bendru vartojimu, prasidedančiu prieškalėdiniu laikotarpiu. „Ne pirmą kartą siūlydami 20-30 proc. nuolaidas prekėms, užsitarnavome pirkėjų pasitikėjimą, tad jie penktadienį atėjo jau būdami tikri, kad užsukę į bet kurią centro parduotuvę ras prekių su siūloma nuolaida, o ne rinkodarines kampanijas, skirtas pritraukti masėms bei viliojančias netikromis, tik su išlygomis galiojančiomis nuolaidomis“, – pastebi G. Urnevičienė.

Pasak prekybos centro vadovės, pirkėjai Black Friday metu ieško universalių, ne vieną sezoną tarnausiančių prekių, vadinamųjų investment pieces, pavyzdžiui, kokybiškų rankinių, avalynės, laikrodžių ar pan.

Mados ir stiliaus centras „Europa“ yra valdomas nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.