Žmonės baruose lankosi dažniau ir geria daugiau

Šiais metais vidutinė baro lankytojų išleidžiama vakaro suma, lyginant su 2011 m., padidėjo 47 proc. ir sudaro 31 litą. Tokius duomenis pateikia sostinės baras „Paparazzi“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 7, 2012, 1:22 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 7:29 PM

Išaugusi bare išleidžiama suma atitinka besikeičiantį bendrą vartotojų požiūrį į alkoholio vartojimą. Remiantis „Omnicom Media Group“ atliekamu vartotojų tyrimu, per metus 13,5 proc. sumažėjo žmonių teigiančių, kad vartoja alkoholį namuose, o ne baruose, restoranuose ar klubuose. Šių metų pavasarį taip sakė 49,5 proc. respondentų, kai 2011 m. - 63 proc.

„Pastebime, kad vakarėlių poreikis auga ir žmonės vėl dažniau užsuka į barus. Tai parodo, kad laisvalaikis bendraujant lietuviams yra itin svarbi kasdienybės dalis. Tendencija atsipalaiduoti darbo dienomis ir savaitgaliais bei daugiau išleisti, taip pat rodo, kad žmonės pavargo taupyti ir daugiau investuoja į savo laisvalaikį ir mažas šventes“, – teigė baro „Paparazzi“ vadovas Andrejus Romanovskis.

Dėl padidėjusio lankytojų srauto per dešimt šių metų mėnesių baro apyvarta išaugo trečdaliu, palyginti su atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais. Iki metų pabaigos baras planuoja pasiekti daugiau nei 2 mln. litų apyvartą, kai praėjusiais metais ji buvo 1,46 milijono litų.

Pasak A. Romanovskio, konkurencija barų rinkoje nuolat didėja, tačiau artimiausiu metu baras „Paparazzi“ planuoja plėtrą ir kituose miestuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.